در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰درصد قیمت دوج کوین افزایش یافته است

به گزارش زوم ارز، در طی ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال Dogecoin (DOGE)، که یکی از محبوب‌ترین ارزهای مم امروزه است، بیش از ۱۰٪ ارتقا یافت و این نشان از تحول قدرتمندی در بازار گسترده ارزهای میم است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

فعالیت تجاری DOGE با افزایش قابل توجهی مواجه شد و قیمت آن به سطح ۰.۱۲۷ دلار رسید، که بالاترین ارزش آن از آخرین ماه سپتامبر است.

رالی فعلی تنها یک بخش از روند بزرگتری است که تاثیر گذاری فراوانی بر DOGE داشته است. به عنوان مثال، قیمت DOGE که در تاریخ ۶ سپتامبر به تراز پایینی محلی خود یعنی ۰.۰۸۸۸۸ دلار رسیده بود، با افزایش ۴۴ درصدی به رشد قابل توجهی دست یافت.

افزایش چشمگیر در قیمت دوج کوین با همراهی افزایش قابل توجه در حجم معاملات روزانه همراه بود. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۹۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۸ میلیارد دلار رسید.

Dogecoin (DOGE) در 24 ساعت گذشته بیش از 10٪ افزایش یافته است - این دلیل است

در طی هفته گذشته، حجم معاملات بازار memecoin با افزایش ۱۶۵ درصد روبه‌رو شده است، که نشان‌دهنده علاقه دوباره به این دارایی است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، این حرکت رشدی را نشان داده است. همچنین، ارزش بازار ارز داج به بیش از ۱۸ میلیارد دلار افزایش یافت و موقعیت آن را به عنوان یکی از ارزهای ارزشی برتر تقویت کرد.

دلایل پشت حرکت صعودی DOGE

چندین عامل در افزایش اخیر قیمت دوجکوین موثر بوده‌اند، به نحوی که تحلیل‌گران خواهان این هستند که احتمالاً کوین میمی موفق خواهد بود تا این ترند صعودی را حفظ کند.

یکی از نشانه‌های تکنیکال اساسی که امیدوار کننده به نظر می‌رسد، شکست بالای خط روند نزولی چند ماهه است که نشان‌دهنده پایان احتمالی مسیر نزولی طولانی مدت DOGE می‌باشد.

تحلیلگران تکنیکی ارزهای رمزنگاری، به دقت، سطوح مقاومت اساسی ۰.۱۳ دلار و ۰.۱۴ دلار را در قیمت Dogecoin مورد بررسی قرار می‌دهند؛ زیرا این ارز هنوز هم در مسیر رشد خود ادامه می‌دهد.

Dogecoin (DOGE) در 24 ساعت گذشته بیش از 10٪ افزایش یافته است - این دلیل است

نمایشگر MACD (میانگین متحرک واگرایی همگرایی) زمانی یک سیگنال صعودی ارائه می‌دهد که خط MACD از بالای خط سیگنال عبور کند. این معمولاً نشان‌دهنده تغییرات مثبت در احساسات بازار است.

علاوه بر این، DOGE سطوح اهمیتی مانند میانگین های متحرک ساده ۵۰ هفته ای و ۱۰۰ هفته ای خود را به سمت حمایت تغییر داده است، که این موضوع منجر به تقویت پیوسته قیمت می‌شود.

یکی از عوامل اساسی پشت افزایش نرخ Dogecoin، افزایش شدید بهره‌وری (OI) است که به تحلیل احساسات بازار و پیش‌بینی تغییرات قیمت در آینده کمک می‌کند.

در تاریخ ۱۶ اکتبر، ارز دیجیتال DOGE به ارزش ۷۵۵.۵ میلیون دلار افزایش یافت که نسبت به روز قبل، ۲۷.۳ درصد افزایش داشت.

تقاضای افزایشی برای DOGE، به خصوص در میان معامله‌گرانی که به دنبال موقعیت‌های خرید اهرمی در بازار آتی هستند، منعکس کننده افزایش علاقه به این ارز دیجیتال می‌باشد.

افزایش دستاورد مالی آینده مداوم، باعث افزایش تقاضا معامله‌گران برای حفظ موقعیت‌های خرید خود می‌شود. این نشانگر خوش‌بینی ثابت است که در معاملات اعمال می‌شود.

در حاصل، بازار در DOGE همچنان در حال صعود است، و متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که اگر این ارز توانایی عبور از مقاومت‌های اساسی را داشته باشد، قیمت آن بیشتر افزایش خواهد یافت.

همانطور که معامله‌گران در حال شک و تردید درباره بازگشت فوری هستند، پویایی بازار فعلی نشان می‌دهد که Dogecoin آماده است که به دنبال شتاب قابل ملاحظه‌ای باشد. این شتاب می‌تواند منجر به افزایش قیمت و ترقی آن در روزهای آینده شود.

منبع : invezz.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir