به گزارش بازیگر 360 ،  نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «۱۱:۱۱» که به نویسندگی و کارگردانی آرش رحمانی و تهیه‌کنندگی مهدی ایل بیگی تولید شده است، با حضور کارگردان، سازندگان اثر و منتقد سینما، مازیار فکری ارشاد، در شامگاه یکشنبه ۱۵ مهرماه در پردیس چارسو، توسط گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

فرزاد حسنی که نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده است، بیان کرد که چالش‌های پیش روی افرادی مثل او این است که با وجود سابقه اجرا، اکنون به عنوان بازیگر نیز به مطرح شده‌اند. او تصریح کرد که همیشه کارگردان‌ها به دنبال تغییر او بوده‌اند و قصد داشته‌اند او را از شخصیت واقعی‌اش دور کنند.

او افزود: «افتخار می‌کنم اگر حتی یک دانشجوی تئاتر برای پایان‌نامه‌اش از من بخواهد نقش آفرینی کنم و بتوانم به آن‌چه مورد نظر اوست بپردازم. این برای من مایه افتخار است و دوست دارم در کارهای افراد جوان و جدید شرکت کنم تا تجربه‌های نو کسب نمایم.»

وی همچنین اشاره کرد که در فیلم «۱۱:۱۱»، برخلاف سایر نقش‌هایش، تمام کلمات را دقیقاً به متن نویسنده، آرش رحمانی، وفادار مانده و تلاش کرده است که به بهترین شکل ممکن با متن هماهنگ باشد. او تصریح کرد که این فیلم ترکیبی از دنیای واقعیت و تخیل بوده و تجربه‌ای شیرین برای او به حساب می‌آید.

او همچنین افزود: «این فیلم به دنبال تجسم تصویری برای ایده‌های فکری بود و من از زمانی که متن را خواندم لذت بردم. این اثر را حرکتی مؤثر در سینمای ایران می‌دانم و امیدوارم این نوع نگاه با پایداری و مقاومت به شکوفایی ادامه یابد.»

source

توسط blogcheck.ir