به گزارش شهر بورس، بازار گوشت و دام تهران امروز، دوشنبه 16 مهر 1403، شاهد کاهش قیمت برخی از اقلام گوشتی و ثبات قیمت در برخی دیگر بود. براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو گوشت مرغ کشتار با کاهش قیمت نسبت به روز پیش، به نرخ 88,205 تومان معامله شد. همچنین قیمت مرغ زنده نیز با افتی مشابه، به 63,696 تومان در هر کیلو رسید.

ثبات قیمت گوشت منجمد و بوقلمون

در بخش دیگر بازار، هر کیلو گوشت منجمد گوساله با قیمتی ثابت نسبت به روز گذشته، 290 هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت بوقلمون کشتار نیز بدون تغییر باقی مانده و به نرخ 120 هزار تومان در بازار عرضه شد.

کاهش قیمت دام زنده و گوشت شترمرغ ثابت ماند

در معاملات امروز دام زنده نیز افت قیمت را تجربه کرد و هر کیلو دام زنده به نرخ 300 هزار تومان معامله شد، در حالی که دام در کشتارگاه به قیمت 600 هزار تومان خرید و فروش شد. از سوی دیگر، قیمت گوشت شترمرغ کشتار بدون هیچ تغییری در مقایسه با روز گذشته، 370 هزار تومان باقی ماند.

این تغییرات قیمتی در بازار گوشت و دام نشان‌دهنده نوسانات این بازار است که تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی قرار دارد. توجه به این تغییرات می‌تواند به مدیریت بهتر هزینه‌های خانوار و تصمیم‌گیری هوشمندانه در خرید مواد غذایی کمک کند.

آخرین قیمت‌های انواع گوشت گوسفندی در بازار

source

توسط blogcheck.ir