قیمت جدید آریزو 8 در بازار خودرو ایران همه را شوکه کرد. سدان لوکس مدیران خودرو در مدل 1403 تا 150 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت کارخانه آریزو 8 مدیران خودرو در حال حاضر 2 میلیاردو 190 میلیون تومان است. این خودرو سدان جذاب قطعاً یکی از بهترین خودروهای مونتاژی ایران است که با رقبایی همچون KMC J7 از کرمان موتور رقابت پایاپایی دارد.

راهنمای خرید تکراتو

مدیران خودرو چندی پیش طرح فروش آریزو 8 را فعال و متقاضیان مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کردند. حال موعد تحویل این خودرو فرا رسیده و متقاضیان یه یکباره از قیمت جدید آریزو 8 متعجب و سردرگم شدند. گفتنی‌ست که قیمت سدان گران‌قیمت مدیران خودرو نسبت به مدل 1402 تا 150 میلیون تومان افزایش یافته است.

لازم است بدانید که افزایش قیمت خودرو در کشور به شدت پیش می‌رود. چندی پیش قیمت سهند S و کوییک GXL نیز از شرکت سایپا برچسب افزایشی دریافت کرد. افزایشی که به نظر می‌رسد با کسب مجوز ممکن شده است. البته دیگر خودروسازان نیز مانند ایران خودرو، قیمت محصولات مونتاژی خانواده هایما را به شدت افزایش داد. این روند قطعاً طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده پیش خواهد رفت.

قیمت جدید آریزو 8 اعلام شد

مدیران خودرو دور جدید تحویل سدان آریزو 8 را آغاز کرده است. این شرکت در قرارداد فروش خود گفته بود که بهای نهایی خودرو (مربوط به شرایط پیش‌فروش) در زمان تحویل و به نرخ روز دریافت می‌شود. حال که خودروها به تدریج به دست خریداران می‌رسد، مشاهدات بازار از فروش این خودرو در پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین خبر می‌دهند.

اگر سری به سایت‌های فروش آنلاین خودرو بزنید، متوجه آگهی‌های آریزو 8 مدیران خودرو خواهید شد.

قیمت جدید آریزو 8 اعلام شد

قیمت آریزو 8 مدل 1402 در بازار 2 میلیاردو 550 میلیون تومان است؛ در حالی که قیمت آریزو 8 مدل 1403 با 150 میلیون تومان افزایش به 2 میلیاردو 700 میلیون تومان رسیده است.

لازم به توضیح است که قیمت کارخانه آریزو 8 در زمان ثبت‌نام، 2 میلیاردو 190 میلیون تومان بود و در بهای بازار آزاد، اختلاف قیمت شدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش قیمت فونیکس آریزو 8 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

source

توسط blogcheck.ir