به مناسبت هفته فراجا، طرح ترخیص خودروهای توقیفی آغاز شد. در این طرح بزرگ مالکین هرنوع وسیله نقلیه توقیفی می‌توانند برای انجام مراحل به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند.

4 روز پیش حبر دادیم که طبق اظهارات سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور، طرح ترخیص خودروهای توقیفی از 14 مهر آغاز شد. این تصمیم برگ زرینی است از هفته فراجا.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از مهر؛ امروز شنبه، 14 مهر 1403 است و براساس آنچه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نقل کرده است، این طرح از دقایق ابتدایی امروز آغاز شده و احتمالاً تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

ضمناً مالکین وسایل نقلیه توقیفی اعم از خودرو، موتورسیکلت، خودروهای سنگین و غیره باید توجه داشته باشند که ضمن همراه داشتن سند مالیکت وسیله نقلیه و کارت شناسایی، لازم است جرائم رانندگی ثبت شده در سیستم راهور را نیز صفر کنند.

لازم به ذکر است که کماکان خودروهایی که توقیف قضایی هستند، در پارکینگ خواهند ماند، مگر اینکه دستور ترخیص صادر شود.

آغاز طرح ترخیص خودروهای توقیفی از 14 مهر

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور پایتخت، در این مورد بیان کرد:

«به مناسبت هفته فراجا و در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، طرح ترخیص خودروهای توقیفی (به استثنای خودروهایی که توقیف قضائی دارند) از صبح امروز ۱۴ مهرماه در سراسر کشور آغاز شد».

آغاز طرح ترخیص خودروهای توقیفی از 14 مهر

وی تصریح کرد: «پلیس راهور زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این طرح فراهم کرده است تا مالکان وسایل نقلیه، اعم از خودرو یا موتورسیکلت، بتوانند با مراجعه به مراکز پلیس ۱۰+ نسبت به ترخیص و رفع توقیف وسایل نقلیه خود اقدام کنند.»

رئیس پلیس راهور تهران در پایان اظهار کرد:

«امیدواریم این طرح بتواند به کاهش مشکلات مردم و تسریع در رفع توقیف خودروهای توقیفی کمک کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح ترخیص وسایل نقلیه در هفته فراجا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط blogcheck.ir