به گزارش بازیگر 360 ، تریلر جدید و هیجان‌انگیز فیلم “پدینگتون در پرو” (Paddington in Peru) منتشر شده است که ما را به سفری ماجراجویانه همراه با این خرس دوست‌داشتنی به کشور پرو می‌برد.

در این تریلر، پدینگتون و خانواده براون تصمیم می‌گیرند به دیدار عمه لوسی در پرو بروند. اما این سفر آرام و خانوادگی به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دل جنگل‌های آمازون و کوه‌های پرو تبدیل می‌شود. یکی از نکات جالب توجه در این تریلر، نمایش نسخه کودکی پدینگتون است که به ما از گذشته این خرس بامزه بیشتر نشان می‌دهد.

داستان فیلم

در فیلم “پدینگتون در پرو”، پدینگتون و خانواده براون در جستجوی شهری گمشده هستند و در این راه با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند. این فیلم بر اساس داستانی از پل کینگ، سایمن فارنابی و مارک برتون ساخته شده است و فیلمنامه آن توسط برتون، جان فاستر و جیمز لامونت نوشته شده است.

بازیگران

هیو بونه‌ویل، بن ویشاو، جیم برودبنت، جولی والترز، مدلین هریس، ایملدا استنتون، امیلی مورتیمر، الیویا کلمن، آنتونیو باندراس، کارلا توس و ساموئل جاسلین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان

دوگال ویلسون کارگردانی فیلم “پدینگتون در پرو” را بر عهده دارد. او پیش از این سابقه کارگردانی موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری را داشته است.

تاریخ اکران

فیلم “پدینگتون در پرو” برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) در آمریکا و در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) در بریتانیا برنامه‌ریزی شده است.

آینده پدینگتون

خبر خوب برای طرفداران پدینگتون این است که ساخت فیلم چهارم این مجموعه و همچنین یک سریال جدید براساس این شخصیت محبوب تایید شده است.

source

توسط blogcheck.ir