سیگنال فروش قیمت کاردانو را پیشنهاد می کند که ممکن است ۰.۵۰ دلاری شکست بخورد

به گزارش زوم ارز، هفته گذشته، قیمت کاردانو (ADA) به ۰.۴۲ دلار رسید و گمان‌ها نشان می‌داد که این توکن به ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. اما امروزه این اتفاق رخ نداد و قیمت ADA به ۰.۳۸ دلار کاهش یافته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

هرڢتا که سرمایه‌گذاران ممکن است مورد امید قرار گیرند که سریع بازگشت خوبی را تجربه کنند، این تحلیل نشان می‌دهد که احتمالاً کاردانو همچنان مواجه با فشار نزولی خواهد بود.

Cardano Metrics نشان می‌دهد که زمان خرید نیست

یکی از عواملی که این دیدگاه را تقویت می‌کند، نسبت طولانی به کوتاه ارزش بازار کاردانو به ارزش واقعی (MVRV) است. این شاخص نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت آیا بهره‌های غیرقابل انتظار بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت دارند یا خیر.

وقتی تفاوت بلندمدت/کوتاه MVRV بیشتر است، احساسات مثبت است زیرا بلندمدت دارندگان در مزیت هستند. به دیگر سو، تفاوت طولانی/کوتاه منفی نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بهره بیشتری را کسب می‌کنند و این یک نشانه نزولی است.

با توجه به Santiment، تفاوت میانگین رسانه‌ای ارزش MVRV کاردانو حدود ۲۵.۶۷٪ منفی است که نشان از این است که ADA هنوز به سبب نوسانات منفی در حال عبور از مرحله افت قرار گرفته است. این شرایط کنونی با کاهش درخواست، احتمال افزایش قیمت کاردانو به منظور یک نزول بیشتر را نشان می‌دهد.

سیگنال فروش Fresh Cardano (ADA) قیمت را پیشنهاد می کند که ممکن است تست 0.50 دلاری شکست بخورد

تفاوت طولانی/کوتاه Cardano MVRV. منبع: Santiment

یکی از عوامل مهمی که این وضعیت را حمایت می‌کند، واگرایی روزانه آدرس‌های فعال (DAA) است. واگرایی DAA نشان می‌دهد که آیا افزایش قیمت با مشارکت کاربران پشتیبانی می‌شود یا خیر.

وقتی معیار مثبت است، این به این معنی است که فعالیت شبکه فراوان است، در نتیجه اگر قیمت افزایش یابد، سیگنال خرید باشد. اما، وجود معیار منفی DAA نشان دهنده کمبود فعالیت کاربر است. در مورد Cardano، این معیار نشان دهنده سیگنال فروش است و احتمال این را پیشنهاد می‌دهد که قیمت ADA کاهش پیدا کند.

سیگنال فروش Fresh Cardano (ADA) قیمت را پیشنهاد می کند که ممکن است تست 0.50 دلاری شکست بخورد

Cardano Price DAA Divergence. منبع: Santiment

پیش بینی قیمت ADA: کاهش دیگر

بررسی نمودار روزانه نشان می دهد که در تاریخ ۲۲ سپتامبر، قیمت کاردانو از الگوی مثلث نزولی خارج شد. این امر منجر به افزایش سریع قیمت ADA به ۰.۴۲ دلار شد. با این حال، در حال حاضر دیده می شود که نشانگر دوباره در حال حرکت به سمت پایین است.

این نشان می دهد که احتمالاً قیمت کاردانو به زودی به سطح حمایتی افقی مثلث نزولی خواهد رسید. با این حال، این اتفاق فقط در صورتی امکان پذیر است که ارز دیجیتال به زیر سطح ۰.۳۵ دلاری پشتیبانی افت کند. در آن صورت، ارزش ADA می تواند به ۰.۳۱ دلار کاهش یابد.

سیگنال فروش Fresh Cardano (ADA) قیمت را پیشنهاد می کند که ممکن است تست 0.50 دلاری شکست بخورد

تحلیل قیمت روزانه Cardano. منبع: TradingView

در صورتی که گاوها به ADA کمک کنند تا ارزش بالای ۰.۳۵ دلار بماند، احتمالاً با افزایش قیمت مواجه خواهیم شد. این ممکن است به دلیل افزایش علاقه و فشار خرید در بازار توکن باشد. در این سناریو، قیمت Cardano ممکن است به ۰.۴۰ دلار افزایش یابد و در آینده به ۰.۴۶ دلار یا حتی ۰.۵۰ دلار برسد.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید:

·         اخبار کاردانو

·         تحلیل کاردانو ADA امروز

·         بهترین کیف پول کاردانو Ada

·         قیمت کاردانو (ADA) امروز به تومان

پیش بینی قیمت کاردانو

·         علت کاهش قیمت کاردانو ADA امروز چیست؟

·         کاردانو ADA چیست؟ + آینده ارز دیجیتال کاردانو

source

توسط blogcheck.ir