در گزارش‌های جدید به طراحی و رنگبندی پیکسل 9a اشاره شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی ضخامت کمتری نسبت به پیکسل 8a خواهد داشت. همچنین، گفته شده که قرار است در رنگ‌های جدید و جذابتری عرضه شود.

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی گوشی خوش‌قیمت سری پیکسل 9 باقی مانده و اخبار و گزارش‌‌های پیرامون این گوشی، کم‌کم به بیرون درز می‌کنند. دو روز قبل بود که تصویری از رندر پیکسل 9a منتشر شد؛ و حالا خبرهایی درباره طراحی و رنگبندی این گوشی به گوش می‌رسد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و رنگبندی پیکسل 9a

به گزارش androidauthority، پیکسل 9a در چهار رنگ که شامل رنگ‌های سفید و مشکی می‌شود، عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که گوگل با رنگ‌های آبی و سبز که در پیکسل 8a شاهد آنها بودیم، خدافظی خواهد کرد و به جای این دو رنگ، پیکسل 9a را در رنگ‌های Peony (صورتی) و Iris (بنفش) عرضه می‌کند. رنگ صورتی احتمالا شبیه به یکی از گزینه‌های رنگی پیکسل 9 خواهد بود.

طراحی و رنگبندی پیکسل 9a
رنگبندی پیکسل 9

اما درباره ابعاد پیکسل 9a باید گفت که احتمالا بزرگتر از پیکسل 8a است و در ابعاد 8.5×73×154 میلی‌متر ساخته می‌شود. این یعنی پیکسل 9a حدود 2 میلی‌متر بلندتر و کمی پهن‌تر از پیکسل 8a با ابعاد 8.9×72.9×152.1 میلی‌متر خواهد بود. اما ضخامت پیکسل 9a کمتر خواهد شد (8.5 در مقابل 8.9 میلی‌متر).

طراحی و رنگبندی پیکسل 9a
رندر پیکسل 9a

مهم‌ترین تغییری که در این گوشی دیده می‌شود، حذف نوار دوربین از پنل پشتی است. این احتمال وجود دارد که پیکسل 9a به دو لنز دوربین مجهز شود که تقریبا هم‌سطح با پنل پشتی قرار می‌گیرند. باید دید که این تصمیم چطور می‌تواند بر سایر قطعات داخلی از جمله باتری تاثیر بگذارد.

گوشی پیکسل 8a اردیبهشت‌ماه امسال معرفی شد. گوگل امسال یک تغییر اساسی در زمان معرفی گوشی‌‌های پرچمدار سری 9 ایجاد کرد. این کمپانی به‌خاطر کسب برتری نسبت به سری آیفون 16، گوشی‌های سری پیکسل 9 را در تاسبتان به بازار معرفی کرد. در حالی که گوشی‌های پرچمدار این کمپانی در سال‌های قبل، اواسط پاییز معرفی می‌شدند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که برای پیکسل 9a نیز از همین استراتژی استفاده کند و قبل از معرفی گوشی آیفون SE جدید در بهار 2025، از گوشی خوش‌قیمت خودش رونمایی کند.

نظر شما درباره گوشی‌های سری a پیکسل چیست؟ آیا تا به حال از گوشی‌های گوگل استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir