نهنگ های دوج کوین (DOGE) به ارزش نزدیک به ۱ میلیارد دلار بازگشتند.

به گزارش زوم ارز، اکتبر یا “Uptober”، همانطور که در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، رونق خود را بالا آورده و توجه شرکت‌کنندگان را به نمودارهای مورد علاقه خود جلب کرده است. ارزهای رمزنگاری شده، با این حال، علیرغم افزایش درصد گذاری قیمت، نیاز به بررسی عمیق‌تری از داده‌های زنجیره‌ای دارند تا ببینیم چگونه فرآیندها و پیشرفت‌ها در حال انجام هستند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

بخصوص، همواره اهمیت نظارت بر عملکردهای بزرگترین بازیگران در بازار کریپتو یا همان “نهنگ‌ها” ، آشکار است. یکی از معیارهایی که می‌تواند به درک فعلی وضعیت کمک کند، حجم معاملات بزرگ توسط IntoTheBlock است.

با توجه به یک نمونه از میم کوین محبوب Dogecoin (DOGE)، می‌توان دید که نهنگ‌ها چگونه در ۲۴ ساعت گذشته شروع به حرکت توکن‌های بیشتری کردند. حجم معاملات هر کدام کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش یافت و از ۴.۸۱ میلیارد DOGE به ۷.۸۳ میلیارد DOGE رسید، که باعث ۶۲.۷۸ درصد افزایش شد. از نظر ارزش دلاری، تغییر از ۶۱۲.۳۸ میلیون دلار به ۹۳۱.۵۵ میلیون دلار اتفاق افتاد.

نهنگ های Dogecoin (DOGE) با نزدیک به 1 میلیارد دلار بازگشتند

توجه به قیمت ارزهای دیجیتال، به عنوان یک معیار محبوب، تنها به تغییراتی که در زنجیره بلاک اتفاق می‌افتد اضافه می‌کند.

بازبینی قیمت Dogecoin (DOGE)

در نتیجه، در طول روز گذشته، قیمت دوج کوین بیش از ۸.۱٪ کاهش یافت. این افت قیمت به دلیل شکستی اتفاق افتاد که در اوایل سپتامبر شکل گرفته بود.

این شکست که به پایان بیش از شش ماه روند نزولی اشاره دارد، می‌تواند فراگیرشدن آغازی جدید باشد که برای آن مدت‌ها منتظر بوده‌ایم.

نهنگ های Dogecoin (DOGE) با نزدیک به 1 میلیارد دلار بازگشتند

بنابراین، با توجه به این واقعیت، امیدها با قوت به سمت اکتبر هدایت می‌شوند. زیرا تنظیماتی که در آستانه ماه “مقدس” برای بازار ارزهای دیجیتال، یا همان “Uptober” اعمال شده است، نشان از فرصت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاران دارد. به همین دلیل، فعالیت DOGE نمایندگی از نهنگ‌ها، به خوبی پیشرفت کرده‌است. آنها به تنهایی مهم نیستند بلکه به همراه با سایر ارزهای دیجیتال در بازار، توانسته‌اند به خوبی جا بگذارند.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir