خرید X33، آریزو 5 و X55 از بازار، به صرفه تر از کارخانه + لیست قیمت

قیمت سه خودرو X33، آریزو ۵ اسپرت و X55 پرو در بازار، ارزان تر از قیمت کارخانه ای است و به همین دلیل خرید از بازار به صرفه تر است.


آریزو 8


آریزو 8

این روزها افت قیمت های رخ داده در بازار آزاد به حدی بوده که مجدداً شاهد ارزان تر شدن بهای اعلامی برخی خودروهای وارداتی و موتاژی، در بازار، نسبت به قیمت کارخانه ای آن ها هستیم. به عنوان مثال امروز قیمت های اعلامی برخی از خودروهای ام وی ام و وارداتی هایی مانند جتا VS5، جتا VS7، زوتی DL5 و بستیون T77 در مقایسه با قیمت کارخانه و فروش آن ها در سامانه پایین تر بود تا خریدار بیشتر به تهیه خودرو از بازار آزاد تمایل داشته باشد.

از طرفی دیگر اما ارزان تر بودن قیمت بازار از کارخانه به برخی از محصولات ام وی ام نیز سرایت کرد و موجب شد تا سه خودروی X33 کراس اتوماتیک، آریزو ۵ توربو اسپرت (FL) و X55 پرو با قیمت های کمتری در مقایسه با قیمت کارخانه ایشان آگهی و معامله شوند.

بیشتر بخوانید : قیمت روز خودرو

البته لازم به ذکر است که اعلام شرایط فروش های پی در پی اقساطی برای محصولات مدیران خودرو موجب شده تا بسیاری از متقاضیان خودروهای این شرکت با پیش پرداخت به نسبت کمی صاحب خودرو شوند و مابقی ارزش خودرو را در طول چند سال به شرکت بپردازند. توجه داشته باشید که این مسئله بسیاری از مشتریان شرکت ام وی ام را به خرید قسطی ترغیب کرد و به همین دلیل تقاضا برای تهیه خودرو از بازار کم شد. در این راستا خریداران از بازار آزاد کم شدند و قیمت ها ریزش کرد.

به طور کلی باید گفت که خوشبختانه در چند ماه گذشته، افت قیمت ها توانسته علاوه بر کاهش تقاضای کاذب موجود در بازار، شرکت ها را نیز به فروش اقساطی تشویق کند تا هم بتوانند تولیدات خود را به فروش برسانند و هم این که مصرف کنندگان واقعی با شرایط آسان تری صاحب خودرو شوند.

نوع خودرو قیمت بازار-تومان قیمت کارخانه-تومان
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک ۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۵۶,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X55 پرو (IE) ۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۱,۴۰۰,۰۰۰
ام وی ام X55 پرو (IE) اسپرت ۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۱,۴۰۰,۰۰۰
ام وی ام آریزو ۵ توربو اسپرت ۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۹۱,۱۰۰,۰۰۰
جتا VS7 ۲,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS5 ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
زوتی DL5 ۱,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۴۴,۵۴۲,۰۰۰
بستیون T77 ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۳۸,۷۲۳,۰۰۰

source

توسط blogcheck.ir