به گزارش زوم ارز، بازبینی مقررات رمزنگاری توسط آژانس خدمات مالی ژاپن، احتمالاً منجر به کاهش مالیات و امکان سرمایه‌گذاری صندوق‌های داخلی در توکن‌ها خواهد شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

یکی از مقامات آژانس خدمات مالی به بلومبرگ گفت:

ژاپن در حال آماده سازی برای بازنگری قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال خود است، که این اقدام ممکن است منجر به کاهش مالیات شود و اجازه دهد به صندوق‌های داخلی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌ها.

به گزارش‌ها، FSA در حال بررسی است که آیا تنظیمات ارزهای دیجیتال زیر قوانین پرداخت‌ها، از سرمایه‌گذاران کافی پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ زیرا توکن‌ها اکثراً برای سرمایه‌گذاری به جای پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ارزیابی ممکن است منجر به تصنیف مجدد کریپتو به عنوان ابزارهای مالی تحت قوانین سرمایه‌گذاری ژاپن شود که امکانات حفاظتی بیشتری را برای افرادی که با این حوزه آشنا هستند، فراهم می‌کند.

با اینکه زمان دقیق برای اجرای تغییرات مالیاتی مشخص نشده است، اما پیش بینی می‌شود که این بررسی تا زمستان ادامه پیدا کند و مالیات بر سود ارزهای دیجیتال را از ۵۵٪ به ۲۰٪ کاهش دهد. این اقدام می‌تواند با سایر دارایی‌های سرمایه‌گذاری مانند سهام همسو شود. طبق اطلاعات CCData، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در بازار ژاپن به نزدیکی ۱۰ میلیارد دلار در ماه افزایش یافته و این بازار در حال بهبود است.

در ماه فوریه، ژاپن تصمیماتی اتخاذ کرد که نشان از حمایت بیشتری از اکوسیستم بلاک‌چین دارد. این اقدامات شامل اجازه دادن به شراکت‌های محدود سرمایه‌گذاری محلی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بود. این اقدام جزء یک تغییر قانونی گسترده‌تر بود که هدف آن تشویق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های web3 با ریسک‌های بالاتر بود.

همان‌طور که گزارش شده است توسط crypto.news، اصلاح قانون تقویت رقابت‌پذیری صنعتی با هدف ارائه شفافیت نظارتی بر استارتاپ‌های معتبر کریپتو و تقویت صحنه سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ژاپن، نشان از تمرکز دولت بر تقویت بخش کریپتوی خود و سهولت‌بخش کردن مسیر برای افزایش این بخش دارد. این تغییرات بسیار مهم در دنیای وب ۳.

منبع: crypto.news


 

source

توسط blogcheck.ir