موجودی گلکسی اس 24 اف ای و گلکسی تب اس 10 در فروشگاه ایالات متحده سامسونگ تمام شده است. مشکلی که احتمالا از ضعف مدیریتی مقامات سامسونگ ناشی می‌شود.

محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 FE و گلکسی تب اس 10 که از چند روز پیش برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته‌اند با استقبال شدیدی از سوی کاربران مواجه شده‌اند و هنوز عرضه نشده رو به اتمام هستند. در واقع، موجودی نسخه آنلاک شده گلکسی S24 FE در ایالات متحده به طور کامل تمام شده و وضعیت برای گلکسی تب اس 10 نیز تعریفی نیست.

راهنمای خرید تکراتو

وضعیت موجودی گلکسی اس 24 اف ای و گلکسی تب اس 10

به گزارش وب‌سایت خبری sammobile، در حال حاضر کاربران نمی‌توانند گوشی گلکسی S24 اف ای را پیش‌سفارش کنند؛ چرا که هنگام مراجعه به صفحه فروش این دستگاه با عبارت “موجودی تمام شده” روبرو می‌شوند. البته این مسئله فقط درباره نسخه آنلاک شده صدق می‌کند و اگر هدف خرید نسخه‌های Verizon ،T-Mobile ،AT&T یا US Cellular باشد، همچنان گزینه پیش‌سفارش فعال است.

موجودی گلکسی اس 24 اف ای

این‌طور که پیداست، بیشتر کاربران به دنبال خرید نسخه آنلاک شده Galaxy S24 FE هستند و یا آنکه سامسونگ سهام کافی برای بازار ایالات متحده در نظر نگرفته است. متاسفانه هنوز آمار و ارقام دقیق و رسمی تعداد پیش‌سفارش‌ها اعلام نشده، بنابراین نمی‌توان به طور قطع گفت که این مشکل ناشی از سهام و انبار ناکافی بوده یا برنامه‌ریزی ضعیف. با این حال، ما می‌دانیم که گلکسی اس 24 اف ای چیزهای زیادی برای ارائه دارد و احتمالا کاربران زیادی برای خرید به فروشگاه هجوم آورده‌اند.

خبر خوب برای سایر خریدارانی که خارج از ایالات متحده ساکن هستند این است که این گوشی هوشمند همچنان برای پیش‌سفارش در بازارهای کلیدی از جمله بریتانیا، آلمان، هلند و هند در دسترس است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که سامسونگ در تامین سری گلکسی تب اس 10 برای خریداران احتمالی ایالات متحده با مشکل مواجه شده است. در حال حاضر، در فروشگاه الکترونیکی سامسونگ نسخه‌های Verizon و T-Mobile گلکسی تب اس 10 پلاس (مدل 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی) موجود نیستند. علاوه بر این، دکمه پیش‌سفارش برای مدل Wi-Fi خاکستری شده و این هم به معنای عدم موجودی است. این در حالی است که حتی امکان پیش سفارش نسخه 12/512 گیگابایتی Galaxy Tab S10+ نیز وجود ندارد.

وضعیت درباره گلکسی تب اس 10 اولترا فقط کمی بهتر است و کاربران می‌توانند مدل وای‌فای این محصول را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پیش‌سفارش کنند. با این حال، دو گزینه دیگر با 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس نیستند. فروشگاه آنلاین سامسونگ در ایالات متحده عدم موجودی این دو نسخه را اعلام نکرده اما دکمه پیش‌سفارش خیلی وقت است که به رنگ خاکستری درآمده!

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اتمام موجودی گلکسی اس 24 اف ای و گلکسی تب اس 10 چیست؟ به نظر شما این مشکل ناشی از استقبال خریداران بوده یا ضعف مدیریتی سامسونگ؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir