دوربین ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس در بازارهای جهانی، 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این جدیدترین اطلاعاتی است که از کدهای نرم‌افزار هایپر او اس کشف شده و توسط XiaomiTime رسانه‌ای شده است.

هفته گذشته بود که سری Redmi Note 14 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شدند. اما جستجو در کدهای نرم افزار HyperOS فاش کرده که ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس به دوربین Samsung ISOCELL HP3 مجهز می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

دوربین ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس در بازارهای جهانی

به گزارش xiaomitime، اطلاعات جدید نشان می‌دهند که سنسور تله‌فوتوی 50 مگاپیکسل JN1 که در نسخه چینی این گوشی‌ها استفاده شده، در مدل‌های جهانی وجود نخواهد داشت. البته، مدلی که در هند عرضه می‌شود، مشابه مدل‌های بازار چین خواهد بود.

دوربین ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس در بازارهای جهانی

ردمی در زمان معرفی سری ردمی نوت 14، تمام مشخصات این گوشی‌ها را رسما اعلام کرد. این گوشی‌ها با دوربین 50 مگاپیکسلی، توجه شمار زیادی را به خود جلب کردند. و حالا با توجه به داده‌های جدید، به نظر می‌رسد که برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، برنامه دیگری باری بازارهای جهانی دارد.

در نسخه‌ی چینی ردمی نوت 14 پرو پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل OVX8000 استفاده شده است. ردمی نوت 14 پرو هم به‌جای سنسور تله فوتو، از لنز 2 مگاپیکسل ماکرو OV02B10 بهره می‌برد.

گفته می‌شود که ردمی نوت 14 پرو به سنسور Samsung ISOCELL HP3 مجهز می‌شود که بهتر از سنسور Sony IMX882 در نسخه‌ی چینی است. امیدواریم که شیائومی، بازارهای جهانی را با یک تنظیمات دوربین پیشرفته سورپرایز کند. اما نظر شما چیست؟ شما ترجیح می‌دهید که کدام مدل به بازار ایران را پیدا کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir