به گزارش بازیگر 360 ، یک سریال جدید از دنیای پدینگتون هم ساخته شود تا طرفدارها برای سال‌های آینده هم از همراهی با پدینگتون لذت ببرند.

پدینگتون برای سال‌های آینده مهمان خانه‌های ماست

فرانسواز گیونه، مدیرعامل استودیو کانال، در یک رویداد بزرگ خبر از ساخت قسمت چهارم فیلم پدینگتون و یک سریال جدید داد. این دو پروژه قرار است در سال‌های 2027 و 2028 منتشر شوند. با توجه به اینکه مجموعه پدینگتون امسال هفتادمین سالگرد خودش رو جشن می‌گیره، ساخت قسمت چهارم تا سال 2027 کاملا منطقی به نظر می‌رسه.

پدینگتون در پرو و ماجراجویی‌های جدید

در فیلم سوم پدینگتون با عنوان “پدینگتون در پرو”، پدینگتون و خانواده براون تصمیم می‌گیرن به دیدن عمه لوسی در پرو برن. اما ماجراجویی‌شون در جنگل‌های آمازون و کوه‌های پرو به یک سفر پرماجرا و هیجان‌انگیز تبدیل میشه.

داگال ویلسون کارگردانی این فیلم رو بر عهده داره. هیو بونه‌ویل، بن ویشاو، جیم برودبنت و بسیاری از بازیگران محبوب دیگه هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آینده‌ای روشن برای پدینگتون

ساخت قسمت چهارم فیلم پدینگتون و سریال جدید نشون می‌ده که این شخصیت دوست‌داشتنی همچنان محبوب دل‌هاست. با توجه به موفقیت فیلم‌های قبلی و استقبال گسترده مخاطبان، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این آثار جدید هم با موفقیت همراه باشن.

خلاصه

خبر ساخت قسمت چهارم فیلم پدینگتون و یک سریال جدید، طرفداران این مجموعه محبوب رو هیجان‌زده کرده. پدینگتون برای سال‌های آینده هم قراره مهمان خانه‌های ما باشه و ما رو با ماجراجویی‌های جدیدش سرگرم کنه.

source

توسط blogcheck.ir