به گزارش بازیگر 360 ، طبق اعلام استودیوهای قرن بیستم و والت دیزنی، نسخه دیجیتالی این فیلم پرطرفدار از روز ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳) در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که اکران جهانی فیلم از ماه مرداد امسال آغاز شده و تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شده است.

فیلم بیگانه: رومولوس تاکنون توانسته است بیش از ۳۴۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این رقم نشان‌دهنده موفقیت چشمگیر آن است.

داستان و عوامل تولید

داستان فیلم بیگانه: رومولوس در دنیای شناخته‌شده بیگانه جریان دارد و به ماجراجویی گروهی از فضانوردان جوان می‌پردازد که با موجودات فضایی مرگبار و ترسناکی روبرو می‌شوند. فده آلوارز، کارگردان شناخته‌شده فیلم‌های ترسناک مانند Evil Dead و Don’t Breathe، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده داشته است.

ریدلی اسکات، خالق اصلی دنیای بیگانه، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم بین دو قسمت اول و دوم از سری فیلم‌های بیگانه رخ می‌دهد.

بازیگران

از جمله بازیگران مطرحی که در فیلم بیگانه: رومولوس به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون و آرچی رنوکس اشاره کرد.

آینده دنیای بیگانه

با توجه به موفقیت فیلم بیگانه: رومولوس و استقبال گسترده از آن، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد تولید آثار بیشتری از این دنیای محبوب باشیم. همچنین، سریال Alien: Earth که توسط نوآ هاولی ساخته می‌شود، قرار است در سال ۲۰۲۵ از شبکه FX و هولو پخش شود.

جمع‌بندی

فیلم بیگانه: رومولوس با داستان جذاب، جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و بازی‌های درخشان توانسته است علاقه‌مندان به ژانر علمی تخیلی و ترسناک را راضی کند. با توجه به موفقیت تجاری این فیلم و اعلام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی آن، می‌توان گفت که آینده دنیای بیگانه همچنان روشن است.

source

توسط blogcheck.ir