به گزارش شهر بورس، مجمع عمومی فوق‌العاده «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در تاریخ 3 ‌مهرماه با حضور صاحبان سهام در سالن دکتر عادل آذر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. طی این جلسه، موضوع افزایش سرمایه شرکت توسعه فن‌افزار توسن از محل سود انباشته تصویب شد.

در ابتدای این جلسه، که بر اساس اطلاعیه منتشرشده در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در سامانه کدال برگزار شد، گزارش توجیهی هیئت‌مدیره و گزارش بازرس قانونی درخصوص درخواست افزایش سرمایه فن‌افزار از محل سود انباشته این شرکت ارائه شد. بر طبق مجوز صادره از سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه نماد فن‌افزار از 1500 میلیارد ریال با افزایشی ۱۶۷ درصدی به 4000 میلیارد ریال رسید.

همچنین در ادامه این مجمع، اصلاح ماده 5 اساسنامه این شرکت یعنی میزان سرمایه و تعداد سهام سهامداران مورد بحث و در دستور کار قرار گرفت.

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری ‌دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، راهکارهای مالیاتی تکسا، سرویس‌های نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

 

source

توسط blogcheck.ir