وام چشمه بانک سینا، برای تمامی کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی و رانندگان (کامیون، سواری و تاکسی) است که حساب آن‌ها نزد این بانک می باشد.

به گزارش بنکر (Banker)، افراد حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه و مبانگین حساب مناسب در بانک سینا هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی چشمه، از وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی این بانک بهره‌مند شوند.

افراد می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 36 ماهه برخوردار ‌شوند.

جزئیات وام طرح چشمه بانک سینا

متقاضی دریافت طرح چشمه بانک سینا باید دارای حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک باشد. سپس مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند تا میانگین حساب مورد نظر بانک سینا ایجاد شود.

متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با سپرده‌گذاری 3 الی 12 ماهه، براساس میانگین رسوب سپرده خود تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

مدارک لازم برای دریافت وام

وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن رسمی دارای فیش حقوقی و همچنین مدارک تایید‌کننده اعتبار شغلی اعم از پروانه کسب، اطمینان لازم را در راستای توانایی بازپرداخت اقساط وام چشمه به بانک سینا بدهد.

به علاوه، ارائه کار پایان خدمت برای دریافت این تسهیلات اجباری است. همچنین بانک باید از بدهکار نبودن و نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

مبلغ و اقساط این وام قرض الحسنه

با توجه به اینکه این طرح قرض الحسنه است و فقط دو درصد کارمزد برای آن تعیین شده است.

همچنین مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 36ماهه می باشد.

وام‌گیرنده، باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و 728 هزار تومان بپردازد.

جمع اقساط این طرح نیز در پایان مدت سررسید به 206 میلیون و 226 هزار تومان خواهد رسید.

source

توسط blogcheck.ir