۱۰ خودروی ارزان قیمت در جهان به انتخاب مصرف‌کنندگان را بشناسید

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

گران شدن خودروها موجب شده است که پیدا کردن خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار در همه جای جهان دشوار باشد؛ با این وجود هنوز خودروهایی در این بازه‌های قیمتی وجود دارد که می‌تواند تا حدودی رضایت مشتریان را جلب کند.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، این فهرست شامل ۱۰ خودروی ارزان‌قیمت است که همه آن‌ها کم‌تر از ۲۵,۰۰۰ دلار قیمت دارند و از سدان‌ها و کراس‌اوورهای سطح ابتدایی تا گزینه‌های لوکس‌تر را شامل می‌شود که همچنان در محدوده این بودجه قرار دارند.

این خودروها ممکن است با سلایق همه همخوانی نداشته باشند، اما فهرست زیر توسط مجموعی از داده‌هایی که از مصرف‌کنندگان در سراسر آمریکا جمع‌آوری شده، به دست آمده است.

Buick Envista 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۳,۹۹۵ دلار

تنها گزینه از یک تولیدکننده «لوکس» (اگر بتوان Buick را این‌گونه توصیف کرد) مدل Envista است. این کراس‌اوور با طراحی تیز و داخلی پریمیوم و پیشرانه‌ای پرقدرت، ۱۳۷ اسب بخار از یک موتور ۱.۳ لیتری سه‌سیلندر توربوشارژ تولید می‌کند و می‌تواند تا ۱۲.۷ کیلومتر به ازای لیتر مصرف سوخت پیمایش داشته باشد. قیمت مدل ۲۰۲۵ Buick Envista از ۲۳,۹۹۵ دلار آغاز می‌شود.

Hyundai Elantra 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۲,۷۷۵ دلار

Hyundai Elantra اگرچه به اندازه Honda Civic محبوب نیست یا به اندازه Toyota Corolla از نظر تاریخی قابل‌اعتماد نیست، همچنان یک سدان کامپکت عالی به شمار می‌رود. قیمت مدل ۲۰۲۴ آن از ۲۲,۷۷۵ دلار شروع می‌شود و با یک موتور چهارسیلندر ۲.۰ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود، در حالی که مدل هیبریدی Elantra از ۲۷,۴۰۰ دلار شروع می‌شود و می‌تواند تا ۲۲.۸ کیلومتر به ازای لیتر مصرف سوخت پیمایش داشته باشد.

Hyundai Venue 

خودروهای ارزان قیمت

۲۱,۲۹۵ دلار

این کراس‌اوور یکی از سه SUV موجود در این فهرست است و هنوز یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورها در آمریکاست. قیمت مدل ۲۰۲۴ آن فقط ۲۱,۲۹۵ دلار است و با یک موتور چهارسیلندر ۱.۶ لیتری با ۱۲۱ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود و می‌تواند تا ۱۳.۲ کیلومتر به ازای لیتر مصرف سوخت پیمایش داشته باشد. هنوز گزینه هیبریدی برای Venue وجود ندارد، اما این SUV یک گزینه ارزان و با فضای کافی است.

Kia Forte 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۱,۱۴۵ دلار

این خودرو کوچک Kia معمولاً در کنار Honda و Toyota کم‌تر دیده می‌شود، اما Forte را نباید نادیده گرفت. برای سال ۲۰۲۴، قیمت کوچک‌ترین سدان Kia معادل ۲۱,۱۴۵ دلار است و می‌تواند تا ۱۷.۳ کیلومتر به ازای لیتر مصرف سوخت پیمایش داشته باشد، اما Forte فعلی ممکن است به زودی از خط تولید خارج شود؛ شایعاتی وجود دارد که می‌گوید در سال‌های آینده جایگزین و یا با نام دیگری عرضه خواهد شد.

Mazda3 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۵,۱۳۵ دلار

خودروی کوچک Mazda شخصیت بزرگی دارد و دارای ویژگی‌های فراوانی است. قیمت مدل سدان آن ۲۵,۱۳۵ دلار و قیمت مدل هاچ‌بک آن ۲۶,۱۳۵ دلار است، هر دو مدل با یک موتور چهارسیلندر ۲.۵ لیتری با ۱۹۱ اسب بخار قدرت عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید مدل Turbo را در هر دو بدنه انتخاب کنید که موتور چهارسیلندر ۲۵۰ اسب بخاری و سیستم چهارچرخ محرک را ارائه می‌دهد.

Nissan Kicks 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۱,۳۴۰ دلار

مدل Nissan Kicks برای سال ۲۰۲۵ تغییرات عمده‌ای را تجربه کرده که به این معنی است که مدل‌های ۲۰۲۴ به زودی از بازار خارج خواهند شد، اما اگر بتوانید یک Kicks جدید ۲۰۲۴ را قبل از ناپدید شدن آن به دست آورید، این SUV کامپکت با ویژگی‌های ایمنی استاندارد قابل توجه و قیمت ابتدایی ۲۱,۳۴۰ دلار انتخاب خوبی است. Kicks جدید با ویژگی‌هایی مانند سیستم چهارچرخ محرک و امکانات داخلی بیش‌تر ارائه می‌شود.

Nissan Sentra 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۱,۷۲۵ دلار

ارزان‌ترین خودروی جدید در آمریکا Nissan Versa است. برادر بزرگ‌تر آن، Sentra، کمی گران‌تر است، اما یک خودروی کامپکت باکیفیت است که با Civic ،Corolla و سایرین رقابت می‌کند. قیمت مدل به‌روزشده ۲۰۲۴ Sentra از ۲۱,۷۲۵ دلار شروع می‌شود و دارای طراحی بهبود یافته و ویژگی‌های ایمنی بیش‌تر است.

Subaru Impreza 

خودروهای ارزان قیمت
خودروهای ارزان قیمت

۲۴,۰۸۵ دلار

مدل ۲۰۲۴ Subaru Impreza تنها در نسخه پنج‌در عرضه می‌شود. Subaru در سال ۲۰۲۳ مدل سدان را کنار گذاشت، اما هاچ‌بک Impreza همچنان گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به فضای بیش‌تری نیاز دارند. قیمت آن از ۲۴,۰۸۵ دلار شروع می‌شود و با یک موتور تخت چهارسیلندر ۲.۰ لیتری با ۱۵۲ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود. همچنین به عنوان مدل RS اختیاری با موتور بزرگ‌تر ۱۸۲ اسب بخاری در دسترس است.

Toyota Corolla 

خودروهای ارزان قیمت

۲۳,۱۴۵ دلار

Toyota Corolla به عنوان دومین خودروی کامپکت پرفروش در این سال، در فهرست بهترین خودروهای ارزان Consumer Reports قرار گرفته است و دلیل خوبی هم دارد. مدل پایه Corolla LE با قیمت ۲۳,۱۴۵ دلار و با موتور چهارسیلندر استاندارد عرضه می‌شود، در حالی که می‌توانید به مدل‌های هیبریدی با مصرف سوخت ۲۱.۲ کیلومتر به ازای هر لیتر را با قیمت معقول ۲۴,۷۶۰ دلار خریداری کنید.

۲۴,۷۲۵ دلار

اگر به دنبال همان قابلیت اطمینان و قیمت‌گذاری مناسب هستید که Corolla به آن شناخته شده، اما به چابکی بیش‌تری نیاز دارید، Toyota همچنین مدل هاچ‌بک Corolla را ارائه می‌دهد. قیمت مدل پایه SE Corolla Hatchback از ۲۴,۷۲۵ دلار شروع می‌شود و با یک موتور چهارسیلندر ۲.۰ لیتری و سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. این مدل می‌تواند تا ۱۴ کیلومتر به ازای لیتر مصرف سوخت پیمایش داشته باشد.

۵ امتیاز از ۲ رای

source

توسط blogcheck.ir