نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس 8 پرو در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و بالاترین امتیاز تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک در بخش تک هسته‌ای را از آن خود کرده است.

پس از مدل پایه سری اوپو فایند X8، حالا یک دستگاه جدید از برند اوپو، احتمالا Oppo Find X8 Pro Satellite Edition، با چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک به پلتفرم بنچمارک Geekbench راه یافته است.

راهنمای خرید تکراتو

نتایج بنچمارک اوپو فایند ایکس 8 پرو (نسخه ماهواره‌ای)

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی جدید اوپو دارای شماره مدل PKC110 است که در گزارش‌ها به نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس 8 پرو نسبت داده شده است. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 3010 و 8686 را کسب کرده است.

اوپو فایند ایکس 8 پرو
نتایج بنچمارک نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس 8 پرو در گیک‌بنچ

در واقع، این بالاترین امتیاز ثبت شده در بخش تک هسته‌ای برای تراشه Dimensity 9400 مدیاتک است. البته این امتیاز همچنان از عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در وان‌ پلاس 13 کمتر است. امتیاز ثبت شده برای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در گوشی وان پلاس 13 در تست‌ تک هسته‌ای 3236 و در تست چند هسته‌ای 10049 است.

اینکه شرکت سازنده همچنان در حال بهینه‌سازی پردازنده خود باشد بسیار محتمل است. بنابراین ممکن است که در زمان عرضه نتایج و عملکرد بهتری را از گوشی Oppo Find X8 Pro Satellite Edition دریافت کنیم.

گفته می‌شود که تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک از یک هسته Cortex-X925 با فرکانس 3.63 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته از سری Cortex-A7 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز تشکیل شده است. برای گرافیک نیز این چیپست با پردازنده گرافیکی Mali-G925-Immortalis MC12 همراهی خواهد شد.

مشخصات سری اوپو فایند ایکس 8

نسخه ماهواره‌ای اوپو Find X8 پرو در واقع همان اوپو فایند X8 Pro معمولی با اتصال ماهواره‌ای است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K خواهد بود.

در پنل پشت یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل چهارگانه وجود خواهد داشت که احتمالا میزبان یک جفت دوربین تله فوتو پریسکوپ و یک لنز اصلی و یک لنز فوق عریض خواهد بود.

منبع تغذیه این دستگاه به احتمال زیاد یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ سیمی 80 واتی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اوپو فایند X8 پرو می‌توان به استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر آب، نوار لغزنده هشدار، دکمه کنترل دوربین و رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج بنچمارک نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir