به گزارش زوم ارز،

  • Polkadot با ارتقاء Agile Coretime که تخصیص پویا منابع را برای کارایی شبکه معرفی می‌کند، ۸ درصد افزایش می‌یابد.
  • Agile Coretime با اجازه دادن به خرید فضای بلوک بر اساس تقاضا، هزینه‌های توسعه‌دهنده را کاهش می‌دهد.
  • بازار پولکادوت با افزایش ۱۸.۴۶ درصدی حجم معاملات به ۶.۴۴ میلیارد دلار رسید.

بعد از انتشار “Agile Coretime”، Polkadot با افزایش قیمت ۸٪ روبرو شد. این ارتقاء به عنوان یک عنصر اساسی برای Polkadot 2.0 محسوب می‌شود که قرار است ظرفیت، عملکرد و قابلیت استفاده شبکه را بهبود بخشیده و دوباره توجه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران را جلب کند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

Agile Coretime کارایی شبکه را افزایش می دهد

به تفاوت این روزها، مطابق با یک اعلان رسمی از سوی X Space، Agile Coretime مدل مدیریت منابع جدیدی را برای شبکه Polkadot معرفی کرده است. در این رویکرد نوین، از مزایده‌ها برای اختصاص فضای بلوک از طریق قراردادهای اجاره دو ساله استفاده می‌شود، که از سیستم قبلی متمایز می‌شود.

Agile Coretime از یک مدل سیال برای تخصیص منابع محاسباتی بر اساس تقاضای شبکه استفاده می کند. هدف این روش دینامیک، افزایش دسترسی به فضای بلوک، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی در طول دوره‌های فعالیت کم و زیاد شبکه است.

به عنوان بخشی از بروزرسانی Polkadot 2.0، این ارتقا قرار است به بهبود کلی عملکرد شبکه کمک کند. این امکانات اضافی از جمله پشتیبانی غیرهمزمان و مقیاس‌بندی الاستیک ارائه می‌شوند که با جلوگیری از شارژ بیش از حد منابع در هنگام ترافیک کم، از بلااستفاده کردن زیاد منابع جلوگیری می‌کنند و همچنین ازدحام در زمان‌های ترافیک شلوغ را کاهش می‌دهند.

به‌روزرسانی Agile Coretime برای توسعه‌دهندگان فرصت‌های جدیدی را فراهم می‌کند. مدل جدید این اجازه را به پروژه‌ها می‌دهد تا برای خرید فضای بلوک، مستقیماً به هماهنگی واحدی نیاز داشته باشند و از انجام مقادیر زیادی از DOT خودداری کنند.

فعالیت بازار Polkadot

با توجه به گزارش CoinMarketCap، ارز دیجیتال پولکادوت (DOT) در طول ۲۴ ساعت گذشته با ۵.۶۳ درصد رشد قیمت رو به رو شده و در حال حاضر با قیمت ۴.۳۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز نیز با ۵.۶۶ درصد افزایش به ۶.۴۴ میلیارد دلار ارتقا یافته و در رتبه شانزدهم ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

حجم معاملات پلکادات افزایش یافت، که در نتیجه آن به ۱۶۰.۹۵ میلیون دلار ارتقا یافت و در رتبه ۶۰ در رتبه‌بندی حجم معاملات ۲۴ ساعته قرار گرفت. مقدار عرضه‌ی در گردش، که با مجموع عرضه‌ کلی ۱.۴۹ میلیارد DOT برابر است، ارزش بازار ۶.۴۴ میلیارد دلار را دارا می‌باشد.


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir