گروه بهمن با دستان پر در اتواکسپو مشهد 1403

گروه بهمن اتواکسپو مشهد
گروه بهمن اتواکسپو مشهد

گروه بهمن با دستان پر در بیست و چهارمین اتواکسپو مشهد حاضر شده و سبد کاملی از محصولات خود را به معرض دید عموم درآورده است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه بهمن در سال های اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح بازار خودرو درکلاس های مختلف معرفی کند. به همین علت محصولات این گروه با توجه به جایگاهی که در بازار خودرو پیدا کرده اند همیشه با استقبال همراه شده است. به همین علت این گروه برای آشنایی هر چه بیش‌تر مصرف کنندگان با حضور در نمایشگاه های متعدد، شرایطی را فراهم می کند تا علاقه‌مندان از نزدیک با محصولات آشنا شوند.


های بانک


های بانک

گزارش ویدیویی غرفه گروه بهمن در اتواکسپو مشهد

گروه بهمن در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرومشهد نیز سبد کاملی از محصولات خود را به معرض دید عموم درآورده است. در این رویداد خودرویی، گروه بهمن با زیرمجموعه های خود بی ام کارز (خودروهای وارداتی)، بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اسنا و ایران دوچرخ حاضر شده است.

براساس این گزارش، گروه بهمن در بخش خودروهای وارداتی و با نشان بی ام کارز BYD ،HAVAL H6 ،KORANDO ،EQM5 و H5 در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳ به نمایش درآورده است.

بهمن موتور نیز RESPECT 2، فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، XB1 و اینرودز را به این رویداد آورده است. در بخش دیگری از غرفه گروه بهمن، سیبا موتور سیبا موتور، J7 ،J6 تک محور و  3250 و بهمن دیزل نیز X9، فورس F38 کاربری مسقف فلزی، BD300 ایزوله، PEGASUS،FORCE 6T ایزوله و فورس ۱۲ تُن مسقف فلزی را در کلاس کار و تجاری به نمایش دید عموم درآورده اند.

اسنا هم به عنوان دیگر عضو این گروه که در بخش تولید اتوبوس و خودروهای حمل و نقل عمومی فعال است آخرین محصولات خود شامل اتوبوس ۹ متری بین شهری و اتوبوس ۱۲ متری برقی به این رویداد آورده است.

گروه بهمن همچنین با ایران دوچرخ و سبد پروپیمان و متنوعی که به همراه آورده، فرصت خوبی در اختیار علاقه‌مندان به این نوع محصولات فراهم کرده است.

در اتواکسپو مشهد ۱۴۰۳، ایران دو چرخ آوا کلیک، ۱۰B، جیران ۳۰۹، سه چرخه برقی تیپ ۵۰۰ وات، S200، کاپیتان، تریل X2، تریل ۲۳۰، آرشیا ۲۰۰، وترانو، KPT200 و KPTPRO را با خود همراه آورده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد در محل دائمی نمایشگاه های این شهر از ۲۸ شهریورماه آغاز و تا ۳۱ ادامه دارد. ساعات بازدید نیز ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

source

توسط blogcheck.ir