به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
شرکت صنایع بستهبندی فرآوردههای شیری پگاه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۱ آذر با نماد “بستهبندی” در گروه لاستیک و پلاستیک به عنوان چهارمین شرکت در تابلو رشد بازار نوآفرین فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام( فرایند عرضه اولیه و اختصاص به بازارگردان) بایستد.
معرفی شرکت
بر اساس این گزارش و طبق بررسیهای بورس پرس، شرکت صنایع بستهبندی فرآوردههای شیری پگاه سال ۷۶ به عنوان یکی از شرکتهای تابعه هلدینگ شیر به بهرهبرداری رسید، ۲۸ تیر سال ۸۲ تاسیس و ۲۴ شهریور سال ۸۳ در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.
ترکیب سهامداری و میزان سرمایه
شرکت دارای سال مالی منتهی به پایان آذر است. ۱۰۰ درصد سهام به هلدینگ شیر ایران تعلق دارد. هرچند هلدینگ شیر ایران سهامدار عمده شرکت محسوب شده و بخش عمدهای از محصولات به نصف شرکتهای همگروه فروخته میشود اما عملیات شرکت، محصولات تولیدی، نرخ فروش و … تماماً در اختیار هیات مدیره بوده و کلیه تصمیمات در راستای حداکثرسازی سود سهام شرکت صورت میپذیرد.
سرمایه اولیه شرکت ۱۰ میلیون تومان بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است. شرکت اکنون برنامه افزایش سرمایه ندارد.
انواع محصولات تولیدی شرکت
– ورقهای جنس پلی استایرن و پلی پروپیلن عرض ۲۶۶ تا ۷۵۵ میلیمتر و ضخامت ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ میکرون
– لیوان چهارگوش بدون چاپ و چاپدار در حجم های ۱۰۰ تا ۵۰۰ گرم
– لیوانهای گرد بدون چاپ و چاپدار در حجمهای ۹۰ تا ۹۰۰ گرم و دهانههای ۷۵ تا ۱۲۵ میلیمتر
– فیلمهای پلی اتیلنی سه لایه بدون چاپ از عرض ۹۸۰ تا ۱۳۰۰ میلیمتر و ضخامت ۷۵ تا ۱۱۰ میکرون
– فیلمهای پلی اتیلنی ۵ لایه بدون چاپ از عرض ۶۲۰ تا ۹۸۰ میلیمتر و ضخامت ۴۰ تا ۱۱۰ میکرون
– فیلمهای پلی اتیلینی تک لایه بدون چاپ عرض ۳۶۰ تا ۹۶۰ میلیمتر و ضخامت ۳۰ تا ۱۰۰ میکرون
– فیلمهای پلی اتیلنی چاپی 6 رنگ سه لایه پاستوریزه و ۵ لایه استریل در عرض های ۳۲، ۳۲۴، ۳۳۵، ۶۱۵ و ۶۲۷ میلیمتر
– رول شیرینگ چاپی و بدون چاپ از عرض ۳۲۰ تا ۴۶۵ میلیمتر
– دوخت نایلونهای پاکتی و معمولی در ارزهای ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر و ضخامت تا ۲۲۰ میکرون و طول ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر
– سبدهای شیر پری پک در چندین رنگ
– قالب پنیر آلیما اختصاصی جهت شرکت پگاه گلپایگان
برنامه شرکت جهت صادرات محصولات
در حوزه صادرات تا کنون مذاکراتی با مشتریانی از کشورهای ترکیه، عراق و روسیه انجام شده اما با توجه به متغیرهایی همچون نرخ فروش، دوره بازگشت مطالبات و… تا کنون جذابیت فروش تقاضای داخلی بیشتر بود. رصد بازارهای خارجی بویژه کشورهای همسایه همچنان در دستور کار قرار دارد تا در صورت تغییر شرایط، مشتریان صادراتی نیز در سبد فروش شرکت قرار گیرند.
شرکت مجوز جهت صادرات محصولات نداشته و در صورت لزوم صادرات از طریق شرکت بازرگانی پگاه صورت خواهد پذیرفت. فروش با قیمت دلار آزاد محاسبه خواهد شد و شرکت تعهد ارزی نخواهد داشت.
مقایسه با رقبا

صورت سود و زیان

سیاست تقسیم سود

جزئیات طرحهای توسعهای


انتهای پیام
source