به گزارش شهر بورس، اگر کالابرگ مرحله پنجم برای شما شارژ نشده، میتوانید با طی چند گام ساده دلیل مشکل را پیدا کرده و آن را پیگیری کنید:
۱. بررسی دهک درآمدی
در نخستین قدم، وضعیت دهکبندی خانوار را چک کنید؛ چرا که بسیاری از موارد عدم واریز به دلیل جابهجایی دهک رخ میدهد. برای این کار میتوانید به سامانه «حمایت» به نشانی hemayat.mcls.gov.ir سر بزنید یا با سیمکارت سرپرست خانوار، کد دستوری #کدملی۴۳۸۵۷۴ را شمارهگیری کنید.
۲. ثبت اعتراض در صورت اشتباه بودن دهکبندی
اگر تشخیص دادید دهکبندی صحیح نیست، از طریق همان سامانه با ورود کد ملی، گزینه «ثبت اعتراض / بررسی مجدد» را انتخاب کنید. در صورت نیاز، مراجعه حضوری به ادارات «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» نیز امکانپذیر است.

۳. تماس با پشتیبانی کالابرگ
در صورتی که مطمئن هستید مشکل از دهک یا حساب بانکی نیست و احتمال میدهید خطا یا اختلال فنی وجود داشته باشد، با مرکز پشتیبانی کالابرگ به شماره ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس بگیرید و موضوع را گزارش دهید.
منبع: خودرویک
source