به گزارش بنکر (Banker)، بانک ملی ایران در راستای حفاظت از منافع مشتریان خود، نسبت به ارسال و انتشار پیامک‌ها و لینک‌های جعلی توسط افراد سودجو هشدار داد.

با توجه به انتقال بانک آینده و حساب‌های مرتبط به بانک ملی، بانک تأکید کرده است که تمامی اخبار، اطلاعیه‌ها و اطلاعات مربوط به حساب‌ها و خدمات بانکی صرفاً از طریق وب‌سایت رسمی بانک به نشانی www.bmi.ir و کانال رسمی بانک ملی ایران در پیام‌رسان بله و همچنین اطلاعیه‌های بانک مرکزی منتشر می‌شود.

 نکات ایمنی برای مشتریان بانک ملی

بانک ملی ایران از مشتریان خود خواسته است برای اطمینان از صحت پیام‌های دریافتی:

  • تنها سرشماره رسمی بانک با شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ را به‌عنوان مرجع اطلاع‌رسانی پیامکی شناسایی کنند.

  • از توجه به پیامک‌ها و لینک‌های ناشناس جداً خودداری کنند.

 عدم درخواست اطلاعات شخصی توسط بانک ملی

در اطلاعیه بانک تأکید شده است که هیچ پیام یا لینکی از سوی بانک ملی برای دریافت اطلاعات شخصی یا بانکی مشتریان ارسال نمی‌شود.
از این رو، مشتریان باید برای حفظ امنیت اطلاعات خود:

  • از کلیک روی هرگونه لینک مشکوک اجتناب کنند.

  • اخبار رسمی بانک را تنها از منابع موثق اعلام‌شده دنبال کنند.

برای عضویت در کانال بنکر کلیک کنید

source

توسط blogcheck.ir