حضور راسا گستر در میان سه شرکت برتر حوزه خدمات پس از فروش

راسا گستر، بازوی اجرایی شرکت راسا موتور خاورمیانه در امر ارائه خدمات پس از فروش، توانست یک ستاره طلایی از ISQI دریافت کند و جزو سه شرکت برتر قرار گیرد.
شرکت راسا موتور خاورمیانه پس از واردات گسترده محصولات دو برند سوزوکی و GAC، تصمیم گرفت تا در راستای رفاه مشتریان و خریداران این دو برند، شبکه گسترده ای از نمایندگی های خدمات پس از فروش را راه اندازی کند.
به دنبال این قضیه مجموعه راسا گستر به عنوان بازوی اجرایی این واردکننده در امر تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش کار خود را در کشور آغاز کرد.
این مجموعه هم اکنون خدمات مربوط به تمامی مدل های سوزوکی و GAC وارد شده به کشور را ارئه می دهد و در آینده نیز قصد دارد دو برند مرسدس بنز و تویوتا را نیز به فعالیت های خدماتی خود اضافه کند.
راسا گستر به تازگی در ارزیابی سال ۱۴۰۳ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق شد تا در زمینه های مختلف امتیازات قابل قبولی را به همراه یک ستاره طلایی کسب کند و جزو ۳ شرکت برتر ارائه کننده خدمات پس از فروش به مشتریان شناخته شود.
لازم به ذکر است که بررسی و ارزیابی صورت گرفته از ستاد شرکتهای خدماتدهنده و شبکه نمایندگان مجاز انجام می شود و شاخصهای اصلی که شامل سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگی مجاز، رضایتمندی مدیران نمایندگی و رضایتمندی مشتریان مد نظر ISQI هستند.
در نتیجه شرکت راسا گستر با حدود ۱۰ عاملیت فعال در سطح کشور موفق شد تا از بین ۱۷ شرکت نتایج مناسب و یک ستاره طلایی کسب کند و جزو ۳ رتبه اول امتیازدهی قرار گیرد.
به گفته مدیران راسا گستر، برنامه این شرکت در سال جاری و آینده ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان محترم در سراسر ایران، مطابق شعار این مجموعه: راساگستر، خدماتی به گستره کشور است که نهایتاً منتج به جلب بیش از پیش رضایتمندی مشتریان و دارندگان محصولات راساموتور خاورمیانه خواهد بود.
راسا گستر راسا موتور خاورمیانه
source