وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی و جمعی از مدیران وزارتخانه، از مجموعه بانک سپه بازدید کردند.

به گزارش بنکر (Banker)، دکتر سیدعلی مدنی‌زاده در این بازدید، از زحمات مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان بانک سپه پس از حملات سایبری دشمن تقدیر کرد و تاکید کرد که بانک سپه توانسته در مدت کوتاهی خدمات خود را احیا و از سرگیری کند.

نقش مهم بانک سپه در دوران جنگ تحمیلی

وی با اشاره به سابقه بانک سپه در دوران جنگ تحمیلی و حملات دشمن، اظهار داشت که این بانک با وجود آسیب‌های جدی به زیرساخت‌ها، مانع ایجاد بحران در بین سپرده‌گذاران و مشتریان خود شده است.

انتقال تجربیات مدیریت بحران به سایر بانک‌ها

مدنی‌زاده از مسئولان بانک سپه خواست تا به صورت نظام‌مند و برنامه‌ریزی‌شده تجربیات موفق خود در مقابله با حملات سایبری و مدیریت بحران را به دیگر بانک‌ها منتقل کنند.

ستایش معاون امور بانکی از عملکرد بانک سپه در بحران‌ها

عباس مرادپور، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، نیز ضمن اشاره به عبور موفق بانک سپه از چندین بحران مهم در سال‌های اخیر، از تلاش و سرعت عمل کارکنان، به ویژه بخش فناوری اطلاعات و امنیت بانک، در بازگرداندن خدمات تقدیر نمود.

گزارش مدیرعامل بانک سپه درباره اقدامات پس از حمله سایبری

آیت‌الله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، در جریان بازدید گزارشی از اقدامات انجام‌شده پس از حمله سایبری ارائه داد که شامل احیای اطلاعات هویتی و سپرده‌های مشتریان، راه‌اندازی مجدد عابربانک، همراه‌بانک و پرداخت حقوق کارکنان و نیروهای مسلح با همکاری بانک مرکزی بود.

source

توسط blogcheck.ir