به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اوجانی با بیان اینکه محصول جدید پارس خودرو بازدهی بالاتری نسبت به محصول تندر۹۰ دارد، گفت: در محصول جدید پارس‌نوآ از موتور ارتقا یافته‌ با نام تجاری ME16 استفاده شده که با برخورداری از سیستم VVT، ۱۶ سوپاپ، حجم ۱۶۰۰ سی‌سی، توان ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر، عملکردی قابل‌قبول و هماهنگ با نیاز این خودرو دارد.

وی افزود: دوام بالا و هزینه نگهداری پایین از دیگر ویژگی‌های این پیشرانه است. آزمایش های مختلفی که در پارس‌خودرو روی این موتور انجام شده، نشان می‌دهد این مجموعه با حداقل استهلاک و اختلال در عملکرد، می‌تواند در سبد محصولات این شرکت جایگاه مناسبی پیدا کند.

اوجانی ادامه داد: گیربکس 5F18 مورد استفاده در پارس‌نوآ پیش‌تر در خودروی شاهین دستی استفاده شده و در ترکیب با موتور جدید، نسبت به مجموعه موتور و گیربکس تندر۹۰ عملکرد بهتری دارد. فرمان برقی D-TYPE، سیستم کنترل پایداری، مالتی‌مدیای ۷ اینچی با دوربین عقب، تهویه نیمه‌اتوماتیک، سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی و صندلی‌های ارگونومیک از جمله ویژگی‌های این خودرو بشمار می‌روند. پارس‌خودرو با تکیه بر تجربیات سایپا، همکاری‌های بین‌المللی و استانداردهای سخت‌گیرانه کیفی به دنبال عرضه خودرویی بادوام، مطمئن و رقابتی در بازار داخلی است.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir