به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
رضا کارگر در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و در نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه از مدیران پرتلاش روابط عمومی شرکتهای تابعه و همراهی در ارتقای سطح عملکرد ارتباطی هلدینگ و تصویرسازی شایسته از برند “ثمسکن” قدردانی کرد.
وی با اشاره به جایگاه کلیدی روابط عمومی در سازمانها، اعلام کرد: پیشرفت در هر سازمان، منوط به اطلاعرسانی دقیق، بهموقع و حرفهای است و این واقعیت، جایگاه روابط عمومی را بهعنوان یکی از ارکان توسعه تثبیت میکند. روابط عمومی تنها بازوی اجرایی نیست بلکه باید بهعنوان یکی از عناصر تصمیمساز در سطوح راهبردی سازمان ایفای نقش کند.
با اهمیت تعامل حضوری و ارتباط مستمر با روابط عمومی هلدینگ، هدف اصلی از برگزاری نشستهای هماندیشی اشتراک تجربه، گفتوگو و ارتقای سطح حرفهای روابط عمومیها است. موفقیت در روابط عمومی حاصل همدلی، همافزایی و توسعه نگاه تخصصی است. این مسیر بدون گفتوگو و همفکری مستمر ممکن نیست.
برنامهریزی برای برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی تخصصی در سال ۱۴۰۴
برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در سال ۱۴۰۴ برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکتهای تابعه به صورت حضوری و آنلاین برنامه ریزی شده است. نخستین این دورهها با عنوان “کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی” امروز برگزار شد. دیگر کارگاهها نیز در حوزههای کاربردی نظیر تولید محتوای هوشمند، مدیریت بحران رسانهای و تحلیل دادههای رسانهای برگزار خواهند شد تا سطح دانش و توانمندی تیمهای روابط عمومی تقویت شود.
توجه ویژه و نگاه تخصصی محسن علیزاده مدیرعامل سرمایهگذاری مسکن به حوزه روابط عمومی، پشتوانهای ارزشمند برای پیگیری برنامههای توسعهای است.
اجرای پیوست رسانهای؛ طرحی برای انسجام روایت در پروژهها
یکی از مهمترین برنامههای سال جاری، اجرای پیوست رسانهای پروژههای گروه است. سال گذشته تدوین آییننامه پیوست رسانهای براساس استاندارهای بین المللی به پایان رسید و اکنون در حال بررسی نهایی و طی مراحل تصویب در هیاتمدیره است. این پیوستها کمک میکنند تا برای هر پروژه با شناخت دقیق مخاطبان، ویژگیهای منطقهای و ظرفیتهای رسانهای، نقشه راه ارتباطی روشنی داشت.
این اقدام برای نخستین بار در ایران صورت میگیرد و هدف از اجرای طرح، انسجام در روایت، تقویت تعامل رسانهای و مدیریت افکار عمومی پیرامون پروژهها است. انتظار می رود اجرای این پیوستها در بخش نخست پروژههای شاخص، اثر ملموسی در ارتقای تصویر ذهنی گروه در سطح ملی داشته باشد.
برندینگ؛ سرمایهگذاری بلندمدت برای آینده “ثمسکن”
فرآیند طراحی و تدوین برنامه ارتقای برند سرمایهگذاری مسکن آغاز شده است. با همکاری معاونت برنامهریزی و توسعه کسب و کار، برنامهای ساختارمند برای ارتقای جایگاه برند “ثمسکن” در دست تدوین است. این برنامه ضمن بازتعریف هویت برند، تمرکز ویژهای بر یکپارچهسازی پیام ، استانداردسازی ارتباطات تصویری و طراحی نظام هویت بصری خواهد داشت.
با توجه به نقش برند بهعنوان دارایی نامشهود و استراتژیک، تقویت آن نهتنها در جذب مشتری و افزایش اعتماد بازار مؤثر است بلکه نقش مهمی در انگیزه و هویتبخشی به بدنه داخلی سازمان دارد. روابط عمومیها در این مسیر نقش محوری دارند و باید با خلاقیت و انسجام، پیام برند را به درستی به مخاطبان انتقال دهند.
نظرات، پیشنهادها و حتی انتقادات مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه اهمیت دارد. این هماندیشی فرصتی برای همافزایی، اصلاح فرآیندها و برنامهریزی مؤثرتر در مسیر اعتلای برند “ثمسکن” است. سربلندی سرمایهگذاری مسکن در عرصه ملی، مأموریت مشترک گروه است.
انتهای پیام
source