خدمات امدادی ایران خودرو به خودروهای برقی در ایام نوروز

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به ارائه خدمات امدادی ایران خودرو به خودروهای برقی افزود: «برای اولین بار بیش از هزار خودروی ری را از خدمات متصل ایران خودرو بهره مند می شوند، به طوری که با استفاده از دکمه تعبیهشده در این خودرو به طور مستقیم به مرکز تماس ایران خودرو و یا اورژانس متصل می شوند.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، عباس میرحسینی در نشست خبری خدمات نوروزی ایران خودرو تأکید کرد: «تغییر در تیم مدیریتی ایران خودرو مساوی است با تغییر در نگرش و تفکر ایران خودرو. از این رو، در طرح امداد نوروزی امسال سعی کردیم تغییرات به طور محسوس برای مشتریان اتفاق بیافتد.
وی با بیان اینکه افزایش سطح سرویس دهی به مشتریان یکی از اهداف تیم مدیریتی جدید ایران خودروست، تصریح کرد: «خدمات نوروزی از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۴ به مشتریان ارائه خواهد شد. در این طرح بیش از ۱۵۰۰ ناوگان امدادی فعالیت خواهند داشت و سر شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز امداد به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان خواهد بود.»
مدیرعامل امداد خودرو ایران با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی متوسط زمان انتظار مشتریان کمتر از ۲۵ دقیقه خواهد بود گفت: «تلاش می کنیم این مدت را به حدود ۲۰ دقیقه برسانیم.»
میرحسینی ادامه داد: «در طرح خدمات نوروزی ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان است و علاوه بر این، سرویس قبل از سفر نوروزی نیز از ۱۵ اسفند ماه به مدت یک ماه با ارائه ایاب و ذهاب رایگان و تخفیف ۵۰ درصدی در اجرت اجرایی می شود. به طوری که بازدید فنی خودرو و سرویس قبل از سفر ارائه خواهد شد.»
وی با بیان اینکه شعار امسال ما، امداد دیجیتال با استفاده از پلت فرم «بسپور» است، گفت: «با این روش، قابلیت کنترل بر خط و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وجود دارد و ۵۰ درصد خدمات از طریق این پلت فرم ارائه خواهد شد. همچنین ۱۰۰ هزار تومان در کیف پول مشتریان شارژ خواهد شد.»
مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه در مورد وضعیت فعالیت امداد خودروهای متفرقه نیز به خبرنگار نبض صنعت گفت: «سهم ما در امدادرسانی به خودروها افزایش یافته است و مشتریان نیز وضعیت بهتری را تجربه می کنند.»
میرحسینی از برنامه ریزی برای ایجاد سامانه واحد در وزارت صمت برای مدیریت امداد خودروهای متفرقه خبر داد و گفت: «وزارت صمت پیگیر این موضوع است تا سامانه واحدی برای ارائه خدمات امدادی ایجاد شود و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.»
دسترسی ۹۰ درصدی به خدمات ایران خودرو
معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در ادامه این نشست گفت: «با توجه به نگاه جدیدی که در مدیریت ایران خودرو اتفاق افتاده است سعی داریم بهترین رضایتمندی را برای مشتریان ایجاد کنیم.»
رسول رمضانی اضافه کرد: «در حال حاضر، ایساکو ۶۵۹ نمایندگی فعال دارد که تلاش می کنیم به بیش از ۹۰ درصد مراجعات ارائه خدمات داشته باشیم و به موقع ترخیص شوند.»
وی اضافه کرد: «از ابتدای امسال تا بهمن ماه ۱۰ نماینده به چرخه ارائه خدمات ثابت تعمیرگاهی ایران خودرو اضافه شده است و در اسفند ماه نیز ۴ نمایندگی به شبکه خدمات پس از فروش اضافه خواهد شد، به طوری که، ۹۰ درصد پوشش جمعیتی کشور دسترسی آسان به خدمات خواهند داشت.»
امداد خودرو ایران امداد خودروهای برقی ایران خودرو ایساکو ری را
source