مدیرعامل ایران خودرو: توسعه پلتفرم های جدید و تولید خودروهای کم مصرف

توسعه پلتفرم های جدید ایران خودرو
توسعه پلتفرم های جدید ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از هدف‌گذاری برای تولید محصولاتی با مصرف سوخت پایین و همچنین توسعه پلتفرم های جدید خبر داد.


تیگو 8


تیگو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، عادل پیرمحمدی در نشست «تبین رویکرد جدید ایکو در حوزه خدمات پس از فروش» که با حضور اعضای هیئت مدیره جدید ایران خودرو، برگزار شد با اشاره به برنامه های آتی ایران خودرو گفت: «این هدف‌گذاری باید در سال‌های گذشته محقق می‌شد، اما به دلایلی انجام نشد. اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا خودروهایی با مصرف سوخت پایین و کیفیت بالا تولید کنیم. همچنین تولید گیربکس هیبریدی از برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.»

وی ادامه داد: «فارغ از رتبه‌ها و اعداد، افزایش کیفیت که توسط سازمان‌ها اندازه‌گیری می‌شود، اعتقاد داریم رضایت و قضاوت مردم ملاک ارزیابی عملکرد ماست.»

مدیر عامل ایران خودرو با قدردانی از تلاش‌های نمایندگی‌ها، اعلام کرد: «تمام تلاش تیم ما این است که سطح ایران خودرو را به سطح شأن مردم ایران برساند.»

وی با اشاره به واگذاری مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی تأکید کرد: «نمایندگی‌ها امین و بخشی از زنجیره ارزش ایران خودرو محسوب می‌شوند و عملکرد آنان تأثیر مستقیمی در رضایتمندی مشتریان دارد.»

هیچ سهامی رد و بدل نشد

وی ادامه داد: «در مجمع اخیر که در ۱۷ بهمن برگزار شد، هیچ سهامی رد و بدل نشد و مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی واگذار شد. این شرکت توسط یک تیم مدیریتی اداره می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و اجرا می‌شود، براساس رویکردهای جدید و کار تیمی است.»

درخواست از نمایندگی ها

پیرمحمدی با اشاره به چالش‌های پیش‌رو، از نمایندگی‌ها خواست در روزهای سخت کنار ایران خودرو باشند و افزود: «برخی مراحل تکوین محصول در برخی خودروها به درستی طی نشده است. خودروهایی طراحی شده‌اند که مراحل ولیدیشن را به طور کامل پشت سر نگذاشته‌اند، اما این موارد اصلاح خواهند شد.»

اولویت ایران خودرو؛ توسعه پلتفرم جدید

مدیرعامل ایران خودرو از توسعه پلتفرم جدید به عنوان یکی از اولویت‌های شرکت نام برد و گفت: «از روز اول، توسعه پلتفرم جدید را در دستور کار قرار دادیم.»

عمر دو هفته ای افزایش قیمت ها

پیرمحمدی به اصلاح ۳۰ درصدی قیمت‌ محصولات ایران خودرو در پاییز امسال اشاره کرد و توضیح داد: «این افزایش قیمت تنها دو هفته دوام آورد و پس از آن، افزایش نرخ ارز و مواد اولیه، آثار اصلاح قیمت را از بین برد. با این افزایش قیمت، به دو تا سه درصد سوددهی رسیدیم، اما این وضعیت پایدار نماند.»

نقش نمایندگی ها در برندسازی

وی بر نقش نمایندگی‌ها در برندسازی ایران خودرو تأکید کرد و گفت: «شبکه وسیع نمایندگی‌های ایران خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین بازرسی قبل از تحویل خودروها که قبلاً زیر نظر فروش بود، اکنون به معاونت کیفیت واگذار شده است. پیش‌تر، درصد مغایرت‌ها در خودروها سه درصد بود، اما امروز این عدد به هشت درصد رسیده است و متأسفانه خودروها بدون توجه کافی به دست مشتری می‌رسیدند، اما اکنون این روند بهبود یافته است.»

زیرساخت های مناسب برای نوروز

پیرمحمدی در پایان با اشاره به تعطیلات نوروز، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خبر داد و گفت: «برای نوروز امسال، تدارکات خوبی دیده شده است. قطعات یدکی به میزان نیاز فراهم شده و تعداد تعمیرگاه‌های شبانه‌روزی افزایش یافته است. اگر خودرویی با مغایرت به دست مشتری برسد، در تعطیلات نوروز به راحتی مشکل آن را رفع خواهیم کرد تا مردم روزهای خوشی را سپری کنند.»

source

توسط blogcheck.ir