اعتراض مشتریان فردا موتورز و وعده مدیران این شرکت برای تسریع تولید

تولید فردا موتورز

در حالی که مشتریان فردا موتورز در اعتراض به تاخیر در تحویل خودروها مقابل برخی نمایندگی‌های این شرکت تجمع کرده‌اند، مدیران فردا موتورز از رفع موانع تولید و افزایش چشمگیر تولید در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ خبر داده و وعده تحویل تعهدات تا پایان سال را داده‌اند.


تیگو 8


تیگو 8

پایگاه خبری اسب بخار در پی گزارش‌هایی از تاخیر در تحویل خودروهای شرکت فردا موتورز و نارضایتی مشتریان، پیگیری‌هایی را در این خصوص انجام داده است. اخیرا شاهد تجمعات اعتراضی مردم در مقابل برخی نمایندگی‌های این خودروساز بوده‌ایم که نسبت به تأخیر طولانی‌مدت در تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود معترض هستند. این اعتراضات در حالی رخ داده که مشتریان انتظار داشتند خودروهای خود را بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده دریافت کنند، اما مشکلات تولید مانع از تحقق این وعده‌ها در زمان مقرر شده است.

پیگیری‌های پایگاه خبری اسب بخار نشان می‌دهد که مدیران شرکت فردا موتورز اعلام کرده‌اند موانع تولید در این شرکت برطرف شده و برنامه‌ریزی برای افزایش تولید و تسریع در تحویل خودروها به مشتریان در دستور کار قرار گرفته است. بنا به اعلام فردا موتورز، این شرکت در بازه زمانی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۳ موفق به تولید ۱۲ هزار و ۲۱۰ دستگاه خودرو شده که این رقم نشان‌دهنده افزایش بیش از صد درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این رشد قابل توجه، به‌ویژه در نیمه دوم سال، پس از رفع برخی مشکلات کلیدی در زنجیره تولید به دست آمده است.

صنعت خودرو در سال جاری با چالش‌های متعددی از جمله قطعی برق در تابستان، توقف مقطعی خطوط تولید، نوسانات شدید نرخ ارز و دشواری‌هایی در تخصیص و انتقال ارز مواجه بوده است. این مشکلات در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ تأثیر مستقیمی بر روند تولید فردا موتورز گذاشت و منجر به کاهش تولید و تأخیر در تحویل خودروها شد. با این حال، با برطرف شدن یا کاهش شدت این موانع، این شرکت توانست در نیمه دوم سال جهشی قابل توجه در تولید خود ثبت کند. به طوری که از مهر تا دی‌ماه، حدود ۸ هزار دستگاه خودرو در خطوط تولید فردا موتورز ساخته شده است؛ آماری که تقریبا دو برابر تولید شش‌ماهه نخست سال و حتی فراتر از کل تولید سال گذشته این شرکت است.

برای دستیابی به این سطح از تولید، هر دو کارخانه فردا موتورز در شهرهای بروجرد و سمنان با ظرفیت حداکثری و شیفت‌های کاری اضافی فعالیت کرده‌اند تا کاهش تولید ناشی از مشکلات نیمه اول سال را جبران کنند. این تلاش‌ها بخشی از برنامه‌ریزی این شرکت برای عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان بوده است. بر اساس اعلام مدیران فردا موتورز، با تداوم روند کنونی، بخش عمده تعهدات فروش این شرکت تا پیش از پایان سال ۱۴۰۳ به دست مشتریان خواهد رسید.

علاوه بر این، برنامه‌ریزی‌هایی برای ادامه تولید در ماه پایانی سال صورت گرفته تا پیش از شروع تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های تردد خودروهای سنگین که برای انتقال خودروها از کارخانه به نمایندگی‌ها استفاده می‌شوند، بخش قابل توجهی از خودروهای آماده‌شده در اختیار نمایندگی‌ها قرار گیرد. این اقدامات در راستای پاسخگویی به اعتراضات مشتریان و جلب رضایت آن‌ها انجام می‌شود.

با این حال، همچنان باید منتظر ماند و دید که آیا این وعده‌ها در عمل به‌طور کامل محقق خواهد شد و آیا مشتریان معترض پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره خودروهای خود را دریافت خواهند کرد یا خیر. پایگاه خبری اسب بخار همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود تا آخرین اخبار و تحولات را به اطلاع مخاطبان برساند.

source

توسط blogcheck.ir