به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
بیمه مرکزی با انتشار آمار شکایات شهروندان از شرکتهای بیمه، اعلام کرد: شکایات مرتبط با رشتههای ثالث با ۴۳.۱۹ درصد در صدر جدول شکایت است. دو رشته درمان و بدنه هم با ۲۱.۳ و ۱۸.۶ درصد بیشترین سهم شکایات در بین رشته های بیمه را دارند.
بر اساس این گزارش، بررسی ها بر پایه شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبتی و رسیدگی شده اعم از وارد و ناوارد و شکایتهای در حال رسیدگی، تفکیک و مندرج بوده و ماهانه جایگاه شرکتهای بیمه تغییر می کند. درصد شکایات وارده نیز در شرکتهای مختلف، متفاوت است.
سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی به دستور رئیس کل بیمه مرکزی و با هدف تسهیل در ثبت، بهبود فرآیند رسیدگی اعلام شکایت بیمهگذاران از شرکتهای بیمه، راهاندازی شده و در دسترس عموم مردم قرار دارد.
انتهای پیام
source