کمپین ویژه خدمات پس از فروش پرشیا خودرو تا 10 دی ادامه دارد

کمپین خدمات پس از فروش پرشیا خودرو
کمپین خدمات پس از فروش پرشیا خودرو

کمپین ویژه خدمات پس از فروش پرشیا خودرو که به مناسب شب یلدا از اول دی آغاز شده است تا ۱۰ دی ماه جاری ادامه خواهد داشت. در این کمپین مشتریان و دارندگان محصولات ب ام و و مینی می توانند از خدمات ارائه شده با تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.


تیگو 8 پلاگین


تیگو 8 پلاگین

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پرشیا خودرو هر سال به مناسب فرا رسیدن شب یلدا و فرا رسیدن زمستان از یک سو به پاس قدردانی از مشتریان و از سوی دیگر به منظور ارائه سرویس های مورد نیاز این فصل اقدام به برگزاری کمپین خدمات پس از فروش با امکانات و تخفیفات ویژه می کند.

امسال نیز به سنت سال های اخیر، پرشیا خودرو این رسم را به جا آورده و خدمات زیر را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

  • عیب یابی با دستگاه عیب‌یاب: رایگان
  • خرید قطعات: تا %۱۰
  • خدمات تیونینگ خودرو: تا ۴۰%
  • رینگ و تایر: تا ۳۰%
  • ۲۵%BSI
  • اکسسوری و محصولات برند پرشیاتو: تا ۳۵%
  • باتری: %۱۰
  • کمیسیون فروش خودرو: %۳۰

مشتریان و دارندگان محصولات مینی و ب ام و می‌توانند به بخش نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس مراجعه کرده و از امکانات و تخفیف های این طرح استفاده نمایند. به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۵۹۱ و داخلی ۱۱۵۸-۱۱۵۰-۱۳۵۲-۱۲۴۷ ارتباط برقرار کنید یا به نزدیک‌ترین شعبه پرشیا خودرو در محل سکونت خود مراجعه فرمایید.

پرشیا خودرو همواره کسب بالاترین سطح رضایت‌مندی مشتریان را اولویت خود می داند. به همین دلیل طی سال های اخیر به رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد، آن‌ها سعی کرده اند بهترین خدمات را ارائه کنند و لحظه ای مشتریان را تنها نگذارند. البته در این راه مشکلات بسیاری وجود داشته است که مهم‌ترین آن تأمین مداوم و منظم قطعات اصلی خودروهای BMW و MINI در شرایط تحریم است. با این حال، این شرکت تلاش کرده است که از هر طریق و مسیر ممکن نیازهای مشتریان را برآورده کند و در عمل ثابت کند که آن‌ها اولویت اول پرشیا خودرو هستند.

همین دیدگاه موجب شده است براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت از سال ۱۴۰۱ تاکنون موفق به ۴ رتبه نخست و ۲ رتبه دوم در بین تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خودرویی شوند.

پرشیا خودرو با برخورداری از شبکه گسترده تعمیرگاه‌های مرکزی و نمایندگی‌های مجاز و بهره‌گیری از جدیدترین ابزار و تجهیزات تعمیرگاهی و به‌کارگیری نیروهای مجرب و آموزش‌دیده، طیف وسیعی از خدمات خودرویی را در بالاترین سطح کیفی و در شاخه‌های خدمات تعمیرگاهی، خدمات تیونینگ و فیس‌لیفت و ارائه قطعات باکیفیت به مشتریان خود در نظر گرفته است و ارائه می‌کند.

این کمپین سراسری بوده و در تمام نمایندگی های پرشیا خودرو در سطح کشور قابل دریافت است. این کمپین از ابتدای دی ماه جاری آغاز شده است و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir