به گزارش زوم ارز، جامعه دوج کوین در حال آماده‌سازی برای ارائه به‌روزرسانی‌های مهمی برای پروژه تمرکززدایی خود است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در یک پیام جدید، بنیاد Dogecoin، یک سازمان غیرانتفاعی که تشکیل شده است به منظور حمایت از ارز دیجیتال Dogecoin، اظهار کرد که نسخه Dogebox 0.3.0 به زودی منتشر خواهد شد و در پایان این هفته در دسترس قرار خواهد گرفت.

تغییرات نرم‌افزار شامل افزودن پشتیبانی از گره SPV، که یک بخش از PUPها می‌باشد، و بهبودهای نصب می‌شود. این بهبودات به کاربران امکان می‌دهد تا مکان نصب و فضای دیسک مورد استفاده برای ذخیره‌سازی بلاک چین را انتخاب کنند. گره SPV اکنون برای تست و استفاده عمومی از طریق Dogebox در دسترس است. Dogebox یک گره سبک برای تراکنش‌های DOGE بر روی دستگاه‌های با منابع محدود است.

این به‌روزرسانی شامل بهبود های کلی نیز می شود، از جمله رفع ایرادات متنوع و بهبودها.

Dogebox چیست؟

Dogebox یک پلتفرم اکوسیستم Dogecoin است که به صورت غیرمتمرکز، مردمی و خودمیزبان عمل می‌کند. این پلتفرم شامل یک توزیع سرور لینوکس و نرم افزار سرور سفارشی است که به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه Dogecoin طراحی شده است.

هدف Dogebox این است که یک پلتفرم غیرمتمرکز برای توسعه، توزیع و میزبانی نرم افزارهای خود (به عنوان PUP شناخته می‌شوند) ارائه دهد. این پلتفرم واقعی ابزار مناسبی برای اکوسیستم Dogecoin است و به پذیرش آن کمک می‌کند.

هنگام نگارش این مقاله، Dogecoin در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۵۳% کاهش به مقدار ۰.۱۳۸۸ دلار رسید و افزایش ۱۰% در طول هفته پیشین را نیز داشت.

منبع: u.today


بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir