نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13 از قدرت بی‌نظیر سیستم دوربین این گوشی در ثبت تصاویر باکیفیت به خصوص در حالت‌های پرتره و متحرک خبر می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت وان پلاس قرار است که از پرچمدار جدید خود یعنی OnePlus 13 در تاریخ 31 اکتبر در چین رونمایی کند. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت پیش از عرضه رسمی، نمونه‌ تصاویر با کیفیتی را به اشتراک گذاشته که همگی بر قابلیت‌های استثنایی دوربین‌های این گوشی دلالت می‌کنند. این تصاویر، توانایی سیستم دوربین در ثبت عکس از سوژه‌های متحرک و پرتره‌های دقیق را به نمایش گذاشته‌ و نشان می‌دهند که تمرکز وان پلاس در توسعه این دستگاه بر بهبود پردازش تصویر بوده است.

راهنمای خرید تکراتو

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13

بر اساس گفته‌های وان پلاس، گوشی وان پلاس 13 می‌تواند سوژه‌ها و سناریوهای پویا را به خوبی مدیریت کند و این گونه لحظات را با سرعت 1/10000 ثانیه بدون هیچ گونه تاری به ثبت برساند. این قابلیت، در پست اخیر شبکه اجتماعی ویبو نیز مورد تاکید قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند تصاویری با وضوح و کیفیت بالا را در سناریوهایی که ثابت نیستند (مانند یک رویداد ورزشی یا حرکت حیوانات خانگی) ثبت کنند.

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13

علاوه بر این، این دستگاه از حالت Hasselblad Master Images برخوردار است که رنگ پوست طبیعی، بافت‌ها، نورها و سایه‌ها را به شکل متعادلی در عکس‌های پرتره به ثبت می‌رساند و این مسئله منعکس‌کننده تخصص مثال‌زدنی Hasselblad در فناوری دوربین است. با مشاهده دقیق‌تر نمونه‌ها، متوجه می‌شوید که جزئیات همراه با رنگ‌های زنده و در عین حال طبیعی به خوبی حفظ شده‌اند.

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13

با این حال، توجه داشته باشید که تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شرایط نوری مناسب گرفته شده‌اند و این موضوع احتمال ایجاد تاری را کمتر می‌کند. بنابراین، برای تست واقعی سیستم دوربین باید عملکرد آن در شرایط نوری نامناسب نیز سنجیده شود.

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13

شایان ذکر است که گوشی پرچمدار وان پلاس 13 با تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی می‌شود و از این رو پشتیبانی از حالت‌های مختلف عکاسی با کیفیت بالا را تضمین می‌کند.

مشخصات وان پلاس 13

گفته می‌شود که OnePlus 13 دارای طراحی شیک با صفحه نمایش تخت، شیشه میکرو خمیده چهارگانه و حاشیه‌های باریک و متقارن در کناره‌ها خواهد بود. این محصول در چندین رنگ مختلف از جمله مشکی و سفید براق به بازار عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، OnePlus 13 دارای پنل 6.8 اینچی BOE X2 AMOLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود و از این رو تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وان پلاس 13 به چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام مجهز خواهد شد که امکان تقسیم معنایی بلادرنگ را برای بهبود فریم عکس‌ها و ویدیوها فراهم می‌کند. این ISP پیشرفته، ویژگی‌هایی مانند تنظیمات پوست و آسمان را ارائه می‌دهد که به ایجاد نور و رنگ‌های طبیعی حتی در شرایط نوری پیچیده کمک می‌کنند.

به طور کلی، وان پلاس 13 با تنظیمات دوربین بهبودیافته، طراحی شیک و قدرت پردازش قوی، قصد دارد که تجربه‌ای بی‌نظیر و ممتاز را برای علاقه‌مندان به عکاسی به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمونه تصاویر دوربین وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir