فرصت ویژه فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو 3 آبان 1403 برای همه متقاضیان این خودرو فراهم شد. ایران خودرو طرح پیش‌فروش سدان جذاب خود را آغاز کرد.

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولاتش، شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک برای آبان 1403 را اعلام کرد. این طرح فروش ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که توسط وزارت صمت اولویت‌بندی شده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

از جمله نکاتی که متقاضیان باید توحه داشته باشند، نوع فروش این خودرو (پیش‌فروش) است. پس منتخبین این سامانه می‌بایست ابتداد مبلغ علی‌الحساب خودرو را پرداخت و مابقی بهای خودرو را در زمان تحویل به حساب شرکت واریز کنند.

فرصت ویژه فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو 3 آبان 1403 آغاز شده و تا 13 آبان ادامه خواهد داشت. پس نکته دوم، توجه به ظرفیت محدود فروش است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

فرصت ویژه فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو 3 آبان 1403

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌های فروش و متقاضیان سامانه یکپارچه که توسط وزارت صمت اولویت‌بندی شده و در اولویت پاییز 1403 قرار گرفته، رساند که موعد واریز وجه طرح پیش‌فروش دنا پلاس فرا رسیده است.

متقاضیان می‌بایست برای تکمیل ثبت‌نام، مبلغ 350 میلیون و 745 هزار تومان در بازه زمانی امروز پنجشنبه، 3 آبان لغایت یکشنبه، 13 آبان 1403 به حساب شرکت واریز کرده و مابقی بهای خودرو نیز در زمان تحویل و به نرخ روز با مشتری محاسبه می‌شود. بدیهی‌ست که این زمان به هیچ‌وجه قابل تمدید نیست.

مانند تمامی طرح‌های فروش ایران خودرو، منتخبین این طرح نیز باید تمامی مراحل ثبت‌نام و واریز وجه را در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ انجام دهند. ضمناً موعد تحویل خودرو پس از واریز وجه، خردادماه 1404 اعلام شده است.

فرصت ویژه فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو 3 آبان 1403

مشخصات فنی و آپشن های دنا پلاس اتوماتیک

دنا پلاس اتوماتیک با موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر قدرتی معادل ۱۱۵ اسب‌بخار و گشتاوری برابر با ۱۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته عرضه می‌شود و دارای سیستم ترمز ABS و EBD است. از امکانات این خودرو می‌توان به سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی با بلوتوث و دوربین دید عقب اشاره کرد. همچنین، دنا پلاس دارای سیستم امنیتی و قفل مرکزی است که ایمنی بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین تکراتو از شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir