اپل بتای iOS 18.2 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر کرد. این نسخه برای توسعه‌دهندگان این امکان را فراهم کرده تا از ابزارهای جدید هوش مصنوعی اپل استفاده کنند.

به گزارش 9to5mac، نسخه جدید iOS 18.2، با معرفی قابلیت‌های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی و بهبود عملکرد سیستم، تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. اپل اعلام کرده که در سال 2025 از زبان‌های غیرانگلیسی بیشتری پشتیبانی خواهد کرد، هرچند که به دلیل مقررات، هوش مصنوعی این شرکت در چین و اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

معرفی قابلیت‌های بتای iOS 18.2

Genmoji: این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا ایموجی‌های جدید و منحصر به فردی ایجاد و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. ویرایشگر Genmoji به طور یکپارچه در کیبورد سیستم قرار دارد.

ادغام ChatGPT با سیری: کاربران می‌توانند از طریق یک رابط کاربری جدید، مستقیماً با ChatGPT ارتباط برقرار کرده و متون خود را بهبود بخشند.

Visual Intelligence: دارندگان آیفون 16 می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند که با فعال نگه‌داشتن دوربین کنترل روی صفحه قفل، به آنها این امکان را می‌دهد تا به سرعت عکس گرفته و اطلاعات مفیدی درباره سوژه‌های مورد نظر خود کسب کنند.

IOS 18.2 بزودی از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند

iOS 18.1، که هفته آینده به‌طور عمومی منتشر می‌شود، فقط از زبان انگلیسی (آمریکایی) پشتیبانی می‌کند، اما iOS 18.2 به گسترش پشتیبانی از زبان انگلیسی در کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا خواهد پرداخت. همچنین، کاربران در سایر کشورها می‌توانند با تغییر زبان دستگاه خود، به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند.

قابلیت‌های جدید تصویرسازی در IOS 18.2

Image Playground: این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دستورات متنی ساده، تصاویر سفارشی و کارتونی ایجاد کنند.

Image Wand: می‌تواند طرح‌های اولیه‌ای که با اپل پنسل کشیده شده‌اند را به تصاویری با کیفیت بالا تبدیل کند.

نسخه جدید iOS 18.2، با معرفی قابلیت‌های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی و بهبود عملکرد سیستم، تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. اپل اعلام کرده است که در سال 2025 از زبان‌های غیرانگلیسی بیشتری پشتیبانی خواهد کرد، هرچند که به دلیل مقررات، هوش مصنوعی این شرکت در چین و اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir