مشخصات رینو 13 پرو لو رفت. میان‌رده جدید اوپو با تراشه قدرتمند و باتری بزرگ به‌زودی عرضه می‌شود. برای آشنایی با این گوشی هوشمند با ما همراه باشید.

به گزارش phonearena، اوپو بر روی میان‌رده جدیدی کار می‌کند. رینو 13 پرو در واقع به عنوان جانشینی برای اوپو رینو 12 پرو که ماه ژوئن (خرداد و تیر) عرضه شد، وارد بازار می‌شود. اگر این تولیدکننده به جدول زمانی‌‌اش پایبند باشد، می‌توان گفت که فاصله چندانی با عرضه میان‌رده جدید نداریم. شایان ذکر است که اوپو هر 6 ماه یکبار، یکی از اعضای خانواده رینو را معرفی می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات رینو 13 پرو

اکنون دیجیتال چت استیشن، یکی از افشاگران معروف برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را با کاربران به اشتراک گذاشته است. آنطور که مشخص است رینو 13 پرو صفحه‌نمایش 6٫78 اینچی اولد لبه‌خمیده با نرخ نوسازی متغیر و وضوح 2٬780 در 1٬264 پیکسل به همراه دارد. یک باتری 5900 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی، انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.

رینو 13 پرو با تراشه‌ی دیمنسیتی 9300 و باتری 5900 میلی‌آمپر‌ساعتی از ره می‌رسد

دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم سه برابری مشخصات دوربین میان‌رده جدید را تکمیل می‌کند. احتمالا شارژ بی‌سیم مغناطیسی این گوشی از طریق قاب اختصاصی پشتیبانی خواهد شد و در نهایت تراشه‌ی دیمنسیتی 9300 قلب تپنده رینو 13 پرو خواهد بود.

متاسفانه هنوز سایر مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir