گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اوپو قصد دارد کیفیت تصویربرداری اوپو فایند ایکس 8 پرو خود را به‌طور قابل توجهی بهبود ببخشد.

تاکنون متوجه شدیم که اوپو 24 اکتبر 2024 (3 آبان 1403) از سری جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند. اکنون gizmochina، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد این برند برای اوپو فایند ایکس 8 پرو خود دو لنز پریسکوپ تله فوتو در نظر گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

اوپو فایند ایکس 8 پرو به سیستم دوربین قدرتمندی مجهز می‌شود

به گفته‌ی ژو یی‌بائو، مدیر عامل اوپو این اولین گوشی هوشمند در جهان است که به چنین تکنولوژی مجهز شده است. گزارش‌های پیشین برخی از ویژگی‌های قابل توجه پرچمداران سری اوپو فایند ایکس8 را به کاربران اطلاع داده بودند؛ اما وجود چنین قابلیتی کاربران را برای آشنایی با این پرچمداران مشتاق‌تر می‌کند.

این تولید کننده قصد دارد با تجهیز اوپو فایند ایکس 8 پرو خود به دو لنز پریسکوپ تله فوتو، امکان ثبت عکس‌هایی با جزییات بیشتر و حالتی طبیعی‌تر را برای کاربران فراهم کند. عکس‌هایی که این گوشی هوشمند ثبت کرده نیز مهرتاییدی به این ماجرا می‌زند.

پیش‌بینی می‌شود که این پرچمدار سیستم دوربین قدرتمندی را با خود به همراه داشته باشد. شایعات ادعا می‌کنند که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر سونی LYT-800 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و همچنین دوربین‌های تله‌فتو، مشخصات دوربین گوشی جدید اوپو را تکمیل می‌کنند.

نمایشگر 6٫78 اینچی LTPO OLED این گوشی هوشمند وضوح 1.5K (2760 در 1264 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. نمایشگر اوپو فایند ایکس 8 پرو انیمیشن‌هارا روان‌تر و رنگ‌ها را زنده‌تر نشان می‌دهد. اوپو فایند ایکس 8 پرو از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی 9400 قدرت می‌گیرد.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) پیشرفته‌ای که در این تراشه موجود است، قابلیت‌های عکاسی این گوشی هوشمند را ارتقا داده و به ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم به کاربران کمک می‌کند. یک باتری 5910 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ بسیار بالا وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند را برعهده دارد؛ اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir