به گزارش شهر بورس، شرکت کوشا خودرو پیش‌فروش کیا K5 توربو را از طریق سامانه یکپارچه آغاز کرده است. این خودرو با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت کوشا خودرو در جریان واردات جدید، محصولات متنوعی از برند کیا را برای حضور در بازار ایران معرفی کرده است که شامل دو دسته بدنه محبوب، سدان و کراس‌اوور، می‌شود. در این دور از پیش‌فروش، علاوه بر کیا اسپورتیج لانگ، مدل کیا K5 توربو نیز برای خرید در دسترس است.

شرایط ثبت‌نام در سامانه یکپارچه

طبق اعلام سامانه یکپارچه، افراد واجد شرایط می‌توانند تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳، با وکالتی کردن یکی از حساب‌های بانکی خود و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، اقدام به ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام این خودرو‌ها از روز چهارشنبه ۲ آبان آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۷ آبان برای واجدین شرایط امکان‌پذیر است.

برای ثبت‌نام خودرو، متقاضیان باید ۲۴ ساعت پس از وکالتی کردن حساب، اجازه ثبت‌نام را در سامانه کسب کنند. یکی دیگر از شرایط مهم ثبت‌نام، مربوط به پلاک فعال است؛ افرادی که خودرویی با عمر کمتر از ۵ سال دارند، نمی‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. پلاک متقاضی باید متعلق به خودرویی باشد که بیش از ۵ سال از عمر آن می‌گذرد (مدل خودرو زیر سال ۱۳۹۸ یا ۲۰۱۹).

همچنین، آن دسته از ثبت‌نام‌کنندگانی که در مراحل قبلی، خودرو رزرو کرده یا درخواست ارسال به خودروساز را ثبت کرده‌اند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو نخواهند داشت.

مشخصات فنی کیا K5 توربو

کیا K5 توربو به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز است که حداکثر ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از مهم‌ترین امکانات جدید کیا K5 توربو می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو، رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، گرم‌کن فرمان، حالت‌های مختلف رانندگی، ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی JBL و بسیاری آپشن‌های دیگر اشاره کرد.

جدول مشخصات فنی کیا K5 توربو:

مشخصات فنی جزئیات
پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ
قدرت ۱۷۰ اسب بخار
گشتاور ۲۵۳ نیوتن‌متر
نوع جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه
انتقال نیرو به چرخ‌های جلو
امکانات ویژه کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه و…

منبع: اطلاعات آنلاین

source

توسط blogcheck.ir