به گزارش زوم ارز، این آخر هفته، مارک کوبان، یک میلیاردر و سرمایه گذار، درباره معاون رئیس جمهور کامالا هریس بیانیه ای جسورانه ارائه داد و اعلام کرد که در صورت عدم پایبندی او به پرداخت مالیات بر درآمد سرمایه ای، او قصد دارد علیه وی اقدام قانونی انجام دهد. این نظرات در یک مصاحبه با CNBC’s Squawk Box ارائه شدند، جایی که او نگرانی های خود را درباره سیاست های احتمالی در دولت زیر نظر هریس بیان کرد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

موضع قاطع کوبا در برابر پیشنهادات مالیات بر ثروت را مشخص کنید

به طول مصاحبه با جو کرنن، این میلیاردر تأکید کرد که مخالفت خود را با تصور از مالیات بر سودهای سرمایه‌ای، یعنی دارایی‌هایی که ارزش آنها افزایش یافته اما هنوز فروخته نشده‌اند، بیان کند. حال این مرد کوبایی اعتراض کرد و با این جمله خود را مخالف او اعلام کرد: “اگر این کار را انجام دهد، من مخالف او خواهم بود.” وی همچنین به این نکته اشاره کرد که ایدئولوژی‌ها و سیاست‌های او قادرند به طرز چشمگیری بر تجارت و سرمایه‌گذاری تأثیر گذاشته و ممکن است مانع رشد اقتصادی و نوآوری شوند.

اختلاف کوبا در بیش از یک جبهه

مارک کوبان اظهار می‌کند که اختلافاتش با هریس تنها به موضوع مالیات محدود نمی‌شود. او اظهار می‌کند: “من می‌توانم احتمالاً ۱۰ دلیل برای مخالفت با او پیدا کنم و کمپینی علیه او برگزار کنم.” کارنن نیز تلاش می‌کند کوبان را متقاعد کند که حداقل در یک موضوع سیاستی که هریس آن را حمایت می‌کند، با او موافقت کند، اما همه کوبایی‌ها به نظر می‌رسید این اختلاف نظر بی‌ربطی بود.

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴، موقعیت گوینده موفقیت کوبا در صحنه سیاست نشان می‌دهد که او ممکن است در آینده بیشتر در امور سیاسی فعالیت نشان دهد، به خصوص اگر موضوع مالیات بر ثروت به یکی از موضوعات کلیدی در دوره انتخابات تبدیل شود.


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir