با افزایش نرخ بهره باز چهار ماهه، اتم بر سود بازار تسلط دارد

به گزارش زوم ارز، توکن اصلی Cosmos، یعنی ATOM، به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر در بازار شناخته شده است و در طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش آن به نزدیکی ۱۰ درصد افزایش یافته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

افزایش قیمت ATOM همراه با افزایش چشمگیر علاقه‌مندی‌ها همراه بوده که بیشترین سطح خود را از جون به دست آورده است. با این حال، هنوز این سوال بر جای مانده است: آیا روند صعودی به چه اندازه پایدار است؟

کیهان بحث شهر است

ATOM با افزایش ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۴.۸۶ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این دوره نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته و به بالاترین سطح در طی دو ماه گذشته، یعنی ۲۲۸ میلیون دلار، رسیده است.

هنگامی که حجم معاملات افزایش یابد، همراه با آن قیمت دارایی نیز افزایش می‌یابد، که این نشان از علاقه قوی بسیاری از شرکت‌کنندگان برای خرید آن دارد. این نشانگر این است که حرکت قیمت توسط فعالیت گسترده‌ای در بازار پشتیبانی می‌شود و باعث پایداری آن می‌شود. این تنها یک نوسان کوتاه‌مدت نیست که توسط یک گروه کوچک از معامله‌گران تحت کنترل است.

Cosmos (ATOM) با افزایش نرخ بهره باز چهار ماهه بر سود بازار تسلط دارد

به‌علاوه، افزایش شاخص قدرت نسبی ATOM (RSI) تایید می‌کند که تقاضای آلتکوین در حال افزایش است. تا لحظه نگارش این مقاله، قیمت این ارز دیجیتال در حال افزایش است و به مقدار ۶۲.۴۷ رسیده است.

این شاخص در بازار بیش از حد خرید و فروش دارایی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. وقتی میزان RSI بین ۵۰ تا ۷۰ باشد، این نشان دهنده افزایش قیمت است و فشار خرید بیشتر از فروش است. به عنوان مثال، RSI مقدار ۶۲.۴۷ نشان می‌دهد که ATOM دارای شتاب صعودی است اما هنوز به سطوح بالایی نرسیده است. این به این معناست که هنوز فرصتی برای رشد قیمت وجود دارد.

Cosmos (ATOM) با افزایش نرخ بهره باز چهار ماهه بر سود بازار تسلط دارد

به اضافه اینکه، سود بازاراتم به بیشترین میزان در چهار ماه گذشته که معادل ۷۵.۴۴ میلیون دلار است، دست یافته است و در طول ۲۴ ساعت اخیر افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

با توجه به بهره باز، قرارداد مشتقه معوق دارایی وضعیت آن که هنوز به اتمام نرسیده است، را اندازه گیری می‌کند. افزایش در بهره باز تایید می‌کند که روند قیمت بهبود یافته و پایدار است. بازیکنانی که معاملات جدیدی را آغاز می‌کنند، باعث افزایش سریع قیمت می‌شوند که نشان می‌دهد افزایش درخواست برای این دارایی است.

Cosmos (ATOM) با افزایش نرخ بهره باز چهار ماهه بر سود بازار تسلط دارد

پیش‌بینی قیمت ATOM: صعود به ۱۴.۵۸ دلار یا کاهش به ۱۴.۵۸ دلار؟

اگر خرید ATOM ادامه پیدا کند، تحلیل فیبوناچی نشان می دهد که هدف قیمتی کلیدی آن ۷.۸۱ دلار است که بالاترین سطح آن در چهار ماه گذشته بوده است. شکست از این سطح ممکن است توکن را به سمت قیمت ۱۴.۵۸ دلار هدایت کند، که تاکنون به آن نرسیده است از مارس.

Cosmos (ATOM) با افزایش نرخ بهره باز چهار ماهه بر سود بازار تسلط دارد

با افزایش سود، این سناریوی صعودی ممکن است دچار اختلال شود و ممکن است منجر به کاهش قیمت ATOM به ۳.۶۳ دلار شود.

منبع: beincrypto. com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir