به گزارش زوم ارز، Lumia، به عنوان بزرگترین بلاک چین RWA، اعلام کرده است که بایننس پروژه Earn را به همراه توکن های LUMIA راه‌اندازی می‌کند. این طرح که در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود، به دارندگان توکن LUMIA این امکان را می‌دهد که توکن‌های خود را واریز کرده و تا ۱۹.۹ درصد درآمد کسب کنند از طریق سرویس Simple Earn on Binance تا آوریل ماه. این اینیسیاتیو تا ۲۱ مارس ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و به کاربران فرصتی مناسب برای کسب درآمد فراهم خواهد کرد تا به حداکثر سطح سود برسند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

با توجه به برنامه Binance’s Earn، افرادی که دارای LUMIA هستند، می‌توانند بسته به دوره مورد نظر، نرخ های مختلفی را دریافت کنند. شرایط شروع از APR 6.9٪ شروع می‌شود و برای ۶۰ روز نرخ ۸٪ و تا حداکثر ۱۹.۹٪ برای ۹۰ روز پیش بینی شده است. شرکت کنندگان می‌توانند از مقادیر ۰.۱ تا حداکثر ۲۵۰۰۰ توکن LUMIA به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

فناوری بلاک‌چین Lumia ارتباط را بین دارایی‌های واقعی و دو بخش کلیدی خود یعنی Lumia Chain و Lumia Stream در حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) برقرار می‌کند. Lumia Chain بر پایه حاکمیت، پاداش‌های گره و نشانه‌سازی RWA تمرکز دارد. از سوی دیگر، Lumia Stream امکان نقدینگی را برای دارایی‌های واقعی سنتی، مانند ملک، هنر، و کالاها، که فاقد نقدینگی هستند، فراهم می‌کند.

تاثیر بر اکوسیستم لومیا و بایننس

کمپین Binance Earn به دارندگان LUMIA فرصتی جذاب برای کاربران کریپتو ارائه می‌دهد تا به همراه کسب جوایز رقابتی، مزایای RWA را بررسی و کشف کنند. این کمپین باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری بین بلاک چین و دارایی‌های دنیای واقعی توسط Binance و LUMIA می‌شود.

منبع: blockchainreporter.net


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir