در این هفته قیمت BRETT افزایش ۸ درصدی داشت: آیا روند صعودی ادامه دارد؟

به گزارش زوم ارز، قیمت Memecoin مبتنی بر Brett (BRETT) در طی هفت روز گذشته با یک افزایش ۸ درصدی مواجه شده است. این ارز الکترونیکی توانسته است از خط مقاومت افقی ۰.۱۰۰۰ دلار عبور کند و به بالاترین سطح قیمت دو ماه اخیر دست پیدا کند. زمینه‌های موجود نشان می‌دهد که احتمال افزایش قیمت BRETT بیشتر است زیرا در هفته اخیر، نقطه شکست الگوی نزولی گوه ای را تجربه کرده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

به علاوه، EMA های اصلی بالاتر افزایش یافته‌اند و یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهند. این تضاد نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است به پایان رسیده باشد و احتمالا زمینه‌ای برای ادامه روند صعودی فراهم شود.

همچنین، رفتار سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که احتمالاً قیمت کریپتو BRETT دوباره رشد خواهد کرد و احتمالاً نزدیک سطح ATH باقی خواهد ماند. از ابتدای ماه اکتبر، خریداران به طرز چشمگیری از سطوح پایین معامله‌گری با این ارز دیجیتال را آغاز کرده‌اند. در ۲۰ روز گذشته، این رمزارز با بیش از ۳۸ درصد رشد روبرو شده است.

BRETT Price سیگنال‌های صعودی می‌بیند: آیا یک رالی قریب الوقوع است؟

قیمت BRETT به بالاترین سطح ماهانه ۰.۱۰۵۲ دلار رسید و افزایش هفتگی بیش از ۸.۲۰٪ را نشان داد. با توجه به پیشرفت‌های مثبت، توکن همچنان جذابیت سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. روند صعودی بی‌نقص بود و memecoin جمع‌آوری قابل توجهی از نهنگ را نشان داد.

قیمت BRETT در این هفته 8 درصد افزایش یافت: آیا روند صعودی ادامه دارد؟

تراکنش‌های بزرگ نشان دادند که افزایش بیش از ۳.۷۹ درصد رخ داده است و این موضوع باور صعودی را تقویت کرده است. Bulloro یک تحلیلگر رمزارز معتبر است. در یک توییت اخیر در X، او اعلام کرد که الگوی معکوس سر و شانه ژتون BRETT به نمایندگی از خروج از آن الگو بوده است.

این واقعه پس از بازآزمایی نشانگر EMA 20 روزه رخ داد. احتمال دارد تا ماه نوامبر به نزدیکی منطقه ATH برسد و نشانه‌های صعودی را نمایان سازد.

به علاوه، درصد فیبوناچی ۵۰ درصد در قیمت ۰.۱۰۸۰ دلار قرار داشت که می‌تواند ورودی قوی برای رشد بیشتر باشد. اگر قیمت به بالای ۰.۱۲۲۰ دلار برسد، احتمالاً رشد بیشتری خواهیم داشت و ممکن است به زودی قیمت ATH 0.1939 دلار را دوباره ببینیم.

داده‌های روی زنجیره و شاخص‌های فنی از روند صعودی پشتیبانی می‌کنند

از زمان نگارش این مقاله، MACD به شکل مثبت خوانده شد. همچنین، در آن زمان، قیمت BRETT بالاتر از EMA های اصلی بود که نشان از پشتیبانی توسط جهش داشت. اینک، خط شاخص قدرت نسبی (RSI) بیشتر از منطقه میانه، با ارزش ۵۹ در زمان چاپ باقی ماند و نشانه های صعودی را ارائه داد.

قیمت BRETT در این هفته 8 درصد افزایش یافت: آیا روند صعودی ادامه دارد؟

به اضافه‌ی این، مقدار انباشت حجم تعادلی (OBV) به مقدار ۴.۲۱۲ میلیارد افزایش یافت که به نشانه‌ی تجمع معتبری اشاره می‌کند. در نظر گرفتن این نشانگر، خریداران نسبت به فروشندگان فعال‌تر بودند. روند قیمت نشان می‌دهد که memecoin تشکیل یک سری از اوج‌های بالاتر را برآورده کرده و حرکت صعودی قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.

همچنین، رسانه‌ها از افزایش حمایت نسبت به توکن BRETT در پلتفرم X خبر می‌دادند، به توجه به اطلاعات ارائه شده.

قیمت BRETT در این هفته 8 درصد افزایش یافت: آیا روند صعودی ادامه دارد؟

در طی سه ماه گذشته، تعداد دنبال‌کنندگان به طور چشمگیر افزایش یافت. تعداد دنبال‌کنندگان به ۱۱۷.۵۶ هزار نفر در X رسید که افزایش چشمگیری بود.

در چهار هفته گذشته، نرخ تامین مالی با وزن OI، که در زمان انتشار ۰.۰۰۹۲٪ بود، به صورت مثبت باقی ماند. این نرخ مثبت نشانگر تقاضای پایدار برای موقعیت‌های خرید است.

قیمت BRETT در این هفته 8 درصد افزایش یافت: آیا روند صعودی ادامه دارد؟

نسبت بلند/کوتاه در حدود ۰.۸۸۰۴ بود که اندکی به سوی افزایش بود. موقعیت‌های کوتاه در جلسات گذشته پوشش داده شده است و مناطق پشتیبانی فوری برای کریپتو BRETT در بازه‌های ۰.۰۹۹۷۰ دلار و ۰.۰۹۹۱۰ دلار وجود داشتند. همچنین، موانع صعودی در بازه‌های ۰.۱۱۲۰ دلار و ۰.۱۲۳۰ دلار مشاهده شدند.

منبع: thecoinrepublic.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir