آسا؛ بزرگ ترین گروه خودرویی شمال غرب کشور

معین خودرو نمایشگاه تبریز

در این محتوا قصد داریم به معرفی گروه خودرویی آسا به عنوان بزرگ ترین گروه خودرویی شمال غرب کشور بپردازیم.


آریزو 8


آریزو 8

در نمایشگاه خودرو تبریز اکثر غرفه خودروسازان و وارد کنندگان خودرو متعلق به یک گروه خودرویی بزرگ در شمال غرب کشور بود و درواقع می توان گفت با شرکت این گروه خودرویی، نمایشگاه خودروی تبریز حال و هوای بسیار بهتری داشت. در این نمایشگاه غرفه راسا موتور، معین خودرو و خودرو های اکستریم با حضور گروه خودرویی آسا در این رویداد خودرویی حاضر بودند و به نمایش محصولات تازه وارد در بازار ایران پرداختند.

گروه خودرویی آسا

شعار گروه خودرویی آسا، نیم قرن سابقه در صنعت خودرو است. این گروه خودرویی با دارا بودن نمایندگی های اکثر برند های خودرویی کشور، بزرگ ترین گروه خودرویی شمال غرب کشور به شمار می آید. گروه خودرویی آسا اکنون نمایندگی برند هایی همچون مدیران خودرو کد ۵۵۰ به همراه تمام زیر شاخه ها را داراست. نکته این گروه خودرویی آن است که نمایندگی اکستریم این مجموعه اولین نمایندگی اکستریم در شمال غرب کشور است. از برند های دیگر می توان به جیلی و ام جی انحصاری در شمال غرب کشور، کوشا خودرو، جهان نوین آریا، راسا موتور، معین خودرو، شتابران و تیگارد اشاره کرد.

این گروه خودرویی تست درایو محصولات اکستریم را هم به خوبی در نمایشگاه خودروی تبریز به اجرا درآورد.

آدرس دفتر مرکزی و بخش های خدماتی

دفتر مرکزی شاخه وارداتی های این گروه خودرویی در کیلومتر ۳ جاده تبریز تهران روبروی آناتا واقع شده است. دفتر مرکزی مونتاژی ها نیز برای برند های کرمان موتور، فردا موتورز و ام وی ام در منطقه ولیعصر، فلکه بارنج واقع شده و دفتر و نمایندگی اکستریم در منطقه کیلومتر ۳ تبریز تهران (به سمت تبریز) است.

نمایندگی فونیکس گروه خودرویی آسا هم در منطقه ولیعصر، سعدی شمالی بنا شده است.

در خصوص مراکز خدمات پس از فروش نیز گروه خودرویی آسا هم اکنون برای برند های کرمان موتور، مدیران خودرو و اکستریم مرکز خدمات تخصصی دارد و به زودی برای سایر برند ها هم مرکز خدمات تخصصی تاسیس خواهد کرد.

وبسایت گروه خودرویی آسا asa-group.ir بوده و شماره این مجوعه نیز ۲۰ ۲۰ ۲۰ ۳۳ – ۰۴۱ است.

خرید کی ام سی T9 و J7 از طریق نمایندگی کرمان موتور آسا

کی ام سی T9
کی ام سی T9

متقاضیان خرید پیکاپ T9 و کی ام سی J7 با قیمت قطعی می‌توانند به نمایندگی آسا موتور مراجعه کنند. شرایط فروش ویژه این دو محصول کرمان موتور از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۹ام مهر ماه آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش دو خودرو کی ام سی T9 و کی ام سی J7 با موعد تحویل ۱۵ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد. مدل این خودرو ۱۴۰۳ و سند آن نیز آزاد است.

پیکاپ کی ام سی ۲،۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان و کی ام سی J7 با قیمت ۱،۳۸۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان به فروش میرسد.

source

توسط blogcheck.ir