ممکن است قیمت بنک برای افزایش ۲۰درصدی آماده باشد زیرا خریدارها شارژ می شوند

به گزارش زوم ارز، Bonk (BONK), یک memecoin مبتنی بر Solana، در طول هفته به سمت نا معین معاملات گران رفت. اما، نشانه های یک روند صعودی در یک شاخص اساسی به وجود آمده که نشان دهنده احتمال شکل گیری یک واگرایی صعودی است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

همچنین، BONK با انگیزه‌ای قوی توانست به راحتی ارزش‌های بالاتر از EMAهای اساسی را حفظ کند و دست به تلاش برای عبور از حاجز اصلی ۰.۰۰۰۰۲۴۰۰ دلاری زد.

ایمان به صعودی بودن مشتق از حالت شکست نوظهور در نمودار است. در هفته گذشته، memecoin موفق به عبور از مانع خط روند شده و با قطعیت منطقه را دوباره به چالش کشید.

آماده برای تجربه نوسان جدیدی با ارزش بالغ بر ۰.۰۰۰۰۲۴۰۰ دلار بود و در جلسات بعدی، این ارزش با افزایش ۲۰ درصدی رو به رشد بود.

شاخص حرکت جهت دار به روند صعودی برای BONK اشاره می کند

شاخص حرکت جهت‌دار BONK (DMI) در حال نشان‌دهی به حرکت اندکی به سمت بالا است. مقدار +DI یا DI مثبت حدود ۲۳.۴۰ تعیین شده است، در حالی که مقدار -DI یا DI منفی حدود ۸.۸۰ است. این نشان می‌دهد که فشار خرید نسبت به فشار فروش به سرعت از بالاتری گرفته است.

ممکن است قیمت BONK برای افزایش 20٪ آماده باشد زیرا گاوها شارژ می شوند

قیمت BONK به ارزش ۰.۰۰۰۰۲۳۲۷ دلار معامله شد، که منجر به افت روزانه بیش از ۱.۱۱% و افزایش هفتگی حدود ۱۰% شد.

جفت BONK/BTC با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۴۰ BTC معامله شد و نسبت حجم به بازار آن ۰.۰۷۲۴ بود.

با ارزش بازاری در اندازه ۱.۷۲ میلیارد دلار، memecoin به جایگاه ۵۰ از بین ۱۰۰ سکه رمزنگاری برتر دست یافت.

پیش بینی قیمت BONK: آیا رالی ۲۰% قریب الوقوع است؟

در تاریخ ۲۰ اکتبر، قیمت BONK از EMAهای اصلی عبور کرده و یک صلیب طلایی ایجاد کرده است، که نشان‌دهنده احتمال افزایش ۲۰ درصدی در روزهای آینده می‌باشد.

یک خط متحرک نمایی به مدت ۲۰ روز از خط متحرک نمایی ۵۰ روزه به سمت بالا عبور کرده است، که این نشان دهنده تغییر صعودی در حرکت است و ممکن است نشان دهنده ادامه حرکت صعودی قیمت در جلسات آتی باشد.

وقتی EMA کوتاه‌مدت از EMA طولانی‌مدت عبور می‌کند، این نشان می‌دهد که روند صعودی کوتاه‌مدت تاکنون تحت تاثیر قرار نگرفته است.

در یک توییت اخیر در X، cryptopunkrock اعلام کرد که کریپتو BONK از سطح ۲۳.۶% فیبوناچی بازگشت و نشانه‌های قوی انباشتگی را نشان داد.

هر روز، اگر قیمت بسته‌ی انتهایی از خط روند نزولی ۰.۰۰۰۰۲۴۰۰ دلاری بالاتر باشد، می‌تواند یک تلاقی دیگر از میانگین حرکتی انحنایانی (EMA) 50 روزه و ۲۰۰ روزه به‌وجود آورد.

در زمان انتشار، خط شاخص قدرت نسبی (RSI) به مقدار حدود ۵۶ ارتفاع داشت و در ناحیه متوسط واقع شده بود، که نشان‌دهنده واگرایی مثبت بود که ممکن است به وجود یک چشم‌انداز صعودی اشاره کند.

ممکن است قیمت BONK برای افزایش 20٪ آماده باشد زیرا گاوها شارژ می شوند

شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) در اینجا به صعود اشاره دارد. خط MACD در بالای خط سیگنال باقی مانده و اشاره ای مثبت نشان می دهد.

بلند یا کوتاه؟ داده ها نشانه های ترکیبی را نشان می دهند

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Coinglass، مشخص است که نمودار Netflow نشانگر نشانه‌های ترکیبی است. از تحلیل جهت NetFlow، به وضوح مشخص است که معامله‌گران بیشتری ارز دیجیتال BONK خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند که این نشانگر یک موضع مثبت می‌باشد.

ممکن است قیمت BONK برای افزایش 20٪ آماده باشد زیرا گاوها شارژ می شوند

در طول هفته گذشته، معامله‌گران بیش از ۴.۱۰ میلیون دلار از Binance و ۱.۰۳ میلیون دلار از Bybit برای خرید BONK خرج کردند. با این حال، نسبت طولانی به کوتاه در ۰.۹۴۴۴ تعیین شد که برای معامله‌گران طرف طولانی موقعیت مثبت بود.

در همین زمان، سوددهی نسبی (ROI) با کاهش بیش از ۳.۲۰٪ کاهش یافته و به مبلغ ۸.۳۱ میلیون دلار رسیده است که نشان‌دهنده یک تغییر کوتاه‌مدت در ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد.

منبع: thecoinrepublic.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir