صرافی بیت یونیکس برنامه ارجاع خود را راه اندازی می کند و به شرکت کنندگان تا 20٪ کمیسیون می دهد.


اخطار

سلب مسئولیت

Bitunix به تازگی برنامه ارجاع خود را در سال 2024 راه‌اندازی کرده است که از طریق آن به شرکت‌کنندگان تا 20٪ کمیسیون ارائه می‌دهد. درصد سود شرکت کنندگان از کارمزد معاملاتی که توسط کاربران ارجاع شده ایجاد می‌شود اخذ می‌شود. به‌عنوان سریع‌ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری، Bitunix  این برنامه را در پی راه‌اندازی چندین ویژگی دیگر راه‌اندازی کرده است تا مزایایی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و یک محیط معاملاتی ایده‌آل برای آنها ایجاد کند.

کسانی که در حال حاضر از صرافی Bitunix استفاده می کنند می‌توانند با ایجاد یک لینک ارجاع، که از طریق آن می‌توانند دوستان خود را دعوت کنند، بخشی از این برنامه ارجاع بیت یونیکس شوند. این پیوند، زمانی که به اشتراک گذاشته می‌شود، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هر زمان که ارجاع‌هایشان در پلتفرم معامله می‌کنند، کمیسیون به عنوان پاداش دریافت کنند. کارمزدهای معاملاتی نقش مهمی ایفا می‌کنند زیرا درصد سود از طریق فیوچرز و معاملات اسپات و سایر ویژگی‌های داخل پلت فرم از آنها گرفته می‌شود.

آرون لی، یکی از بنیانگذاران Bitunix، گفت: “هدف ما از این برنامه ارائه یک لایه مزیت اضافی برای کاربرانمان است و تجارت را به یک تجربه سودمند برای دو طرف تبدیل می‌کند.” او افزود: «این فقط مشارکت در بازار نیست، بلکه در مورد به اشتراک گذاشتن موفقیت پلتفرم با جامعه در حال رشد ما است.

یکی از دلایلی که کاربران Bitunix به طور فزاینده‌ای از این ابزار استفاده می‌کنند، سادگی به دست آوردن این مزایا است. می توان آن را در سه مرحله اساسی خلاصه کرد:.

  1. ثبت نام در بیت یونیکس:  اگر هنوز عضو صرافی بیت یونیکس نیستید، ابتدا در بیت یونیکس ثبت نام کنید.
  2. تولید لینک ارجاعی:  پس از ورود به حساب کاربری خود، لینک ارجاعی خود را تولید کنید.
  3. اشتراک‌گذاری لینک:  این لینک را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

نحوه کسب درآمد

هر بار که افرادی که از طریق لینک ارجاعی شما به بیت یونیکس ملحق شوند، در بازارهای مشتقات، اسپات و سایر ویژگی‌های پلتفرم معامله کنند، شما از کارمزد معاملات آنها کمیسیون دریافت خواهید کرد.

برنامه ارجاع Bitunix باعث پذیرش کاربر می شود

برنامه‌های ارجاع در Faster Capital کاربران موجود را تشویق می‌کنند تا کاربران جدید را معرفی کنند و بدین ترتیب یک چرخه مثبت پذیرش ایجاد کنند. این امر با تعهد بیت‌یونیکس به توانمندسازی جامعه خود در راستای رشد و مشارکت کاربران همسو است.

برنامه ارجاعی بیت یونیکس این صرافی را در زمره محبوب‌ترین صرافی‌های ارزدیجیتال قرار می‌دهد، زیرا نشان دهنده کیفیت برنامه‌های ارجاعی در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال است. با مراحل بسیار ساده برای شرکت در برنامه، این فرصت عالی برای کاربران باتجربه و مبتدی است تا از طریق برنامه ارجاعی بیت یونیکس، درآمد غیرفعال کسب کنند.

درباره صرافی بیت یونیکس

بیت یونیکس یک صرافی جهانی مشتقات ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده و متعهد به ارائه خدمات معاملاتی ساده، ایمن، شفاف و مقرون به صرفه به کاربران خود است. بیت یونیکس در زمینه معاملات اسپات و قراردادهای آتی دائمی تخصص دارد و بیش از ۲۵۰ جفت معاملاتی و اهرم تا ۱۲۵ برابر را ارائه می‌دهد.

با ویژگی‌هایی مانند نقدینگی برتر، پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری و تعهد قوی به رعایت مقررات، بیت یونیکس همچنان در ارائه تجربه معاملاتی قابل اعتماد برای جامعه جهانی ارز دیجیتال پیشرو است. بیت یونیکس بیش از ۱ میلیون کاربر از بیش از ۱۰۰ کشور را جذب کرده است و حجم معاملات روزانه آن در پلتفرم خود بیش از ۱ میلیارد دلار است.

سنگاپور، 8 اکتبر ۲۰۲۴

source

توسط blogcheck.ir