به گزارش زوم ارز، ربات معاملاتی Floki به طور رسمی مکانیزم خود را برای تقویت مدل کاهش تورم، که به اکوسیستم FLOKI هدایت می‌کند، راه‌اندازی کرده است. پس از حل چالش‌های فنی اولیه که انجام آن‌ها باعث تأخیر در ویژگی راه‌اندازی شبکه اصلی ربات شده بود، تمام معاملاتی که از طریق این ربات انجام می‌شوند به خرید و سوزاندن توکن‌های FLOKI کمک می‌کنند.

این ویژگی جدید با کاهش توکن‌های در گردش در هر معامله، مستقیماً بر عرضه توکن $FLOKI تأثیر می‌گذارد. به علاوه، این ربات تقریباً ۱ میلیون دلار کارمزد نتیجه معاملات قبلی را برای فرآیند خرید و فروش به عنوان بخشی از ارتقاء اعمال خواهد کرد. برای هر معامله، این ربات ۱٪ کارمزد دریافت می‌کند که نیمی از آن برای خرید و فروش توکن‌های FLOKI مصرف می‌شود و نیم دیگر به خزانه‌داری Floki هدایت می‌شود.

مدل کاهش قیمت پیشرفته برای FLOKI

مکانیسم بازخرید و سوزاندن، که به تازگی معرفی شده، بر اساس هدف بلندمدت FLOKI برای کاهش قیمت در اکوسیستم به طور مؤثر عمل می‌کند. طرح‌های پیشنهادی پروژه برای کاهش کل عرضه توکن تنظیم شده است و با گذر زمان، ارزش FLOKI افزایش می‌یابد.

این تغییرات باید توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مورد استقبال قرار گیرد که علاقه‌مند به درآمدزایی از دارایی‌های کاهنده تورم در سرمایه‌گذاری‌های خود هستند.

منبع: blockchainreporter.net

source

توسط blogcheck.ir