فروش ویژه پاییزی آریزو 8 مدیران خودرو 29 مهر 1403 آغاز شد. این شرکت در شرایط فروش سدان لوکس فونیکس، امکان دریافت تسهیلات بانکی تا سقف 1 میلیارد تومان را فراهم کرده است.

متقاضیان خودروهای مونتاژی، اگر به دنبال خرید اقساطی خودروی آریزو 8 هستید، طرح فروش ویژه پاییزی آریزو 8 مدیران خودرو 29 مهر 1403 با انعطاف‌پذیری بالا در پرداخت پیش‌پرداخت و اقساط، بهترین گزینه برای شماست. مشتریان می‌توانند با پرداخت 50 تا 85 درصد از قیمت کل خودرو به عنوان پیش‌پرداخت و انتخاب بازه زمانی 12 تا 60 ماه برای بازپرداخت اقساط، به راحتی خودروی موردنظر خود را تهیه کنند. نرخ بهره 23 درصدی نیز مطابق با شرایط بانکی تعیین شده است که فرآیند خرید را برای خریداران ساده‌تر می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

نکته‌ای که متقاضیان باید توجه داشته باشند، توجه به قوانین جدید فروش محصولات مدیران خودرو است. این شرکت چندی پیش اعلام کرده که در طرح‌های آتی خود متقاضیان در زمان ثبت‌تام فقط 1 ساعت مهلت دارند که حداقل مبلغ 50 میلیون تومان به حساب شرکت واریز کنند؛ در غیر اینصورت، متقاضی کاملاً از فرایند ثبت‌نام حذف خواهد شد. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات شرایط فروش سدان لوکس آریزو 8 را بخوانید.

شرایط فروش ویژه پاییزی آریزو 8 مدیران خودرو 29 مهر 1403

طرح اقساطی خودروی آریزو 8 به گونه‌ای تنظیم شده است که خرید این خودرو جدید با پرداخت‌های ماهیانه برای مشتریان میسر باشد. خریداران می‌توانند با انتخاب میزان پیش‌پرداخت و شرایط پرداخت، از مزایای خرید اقساطی این خودرو بهره‌مند شوند. جزئیات مربوط به این طرح شامل مبلغ پیش‌پرداخت، دوره بازپرداخت، نرخ بهره و دیگر موارد مهم در ادامه توضیح داده شده است:

مبلغ پیش‌پرداخت خودرو چقدر است؟

در این طرح، خریداران می‌توانند بین 50 تا 85 درصد از قیمت کل خودروی آریزو 8 را به عنوان پیش‌پرداخت انتخاب کنند. این انعطاف‌پذیری به مشتریان کمک می‌کند که بر اساس بودجه شخصی، شرایط مناسب برای خرید اقساطی را انتخاب نمایند.

شرایط فروش ویژه پاییزی آریزو 8 مدیران خودرو 29 مهر 1403

دوره بازپرداخت خودرو چگونه است؟

خریداران می‌توانند اقساط خودروی آریزو 8 را در دوره‌های 12 تا 60 ماهه بازپرداخت کنند. این بازه زمانی گسترده به افراد امکان می‌دهد که بر اساس نیازهای مالی خود، مدت زمان بازپرداخت را به دلخواه انتخاب کنند.

نرخ بهره تسهیلات آریزو 8 چند درصد است؟

نرخ بهره در این طرح معادل 23 درصد است که مشابه شرایط بانکی محاسبه می‌شود. مشتریان برای این نوع خرید اقساطی به بانک معرفی می‌شوند تا از تسهیلات بانکی بهره‌مند گردند.

جزئیات شرایط فروش Arrizo 8

شرایط فروش سدان مدیران خودرو در تصویر زیر محسوس است:

شرایط فروش ویژه پاییزی آریزو 8 مدیران خودرو 29 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ویژه پاییزی فونیکس آریزو 8 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط blogcheck.ir