فروش ویژه نیسان آبی زامیاد با تحویل 30 روزه امروز 29 مهر 1403 اطلاع‌رسانی شد. سایپا در این طرح فرش فقط نسخه دوگانه‌سوز نیسان را عرضه کرده است.

متقاضیان نیسان وانت آبی به زودی امکان ثبت‌نام برای این خودرو از طریق سایت فروش محصولات سایپا آغاز می‌شود. با توجه به اینکه این طرح به صورت اعتباری است، پیشنهاد می‌شود که وجه پیش‌پرداخت خودرو را در حساب خود ذخیره کرده تا به محض آغاز ثبت‌نام، بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر درخواست خود را ثبت کنید.

راهنمای خرید تکراتو

سایپا برای این طرح فروش، فروش اعتباری را با بازپرداخت 12 ماهه را درنظر گرفته است. این مورد می‌تواند بسیاری را ترغیب به خرید این خودرو کند. اما مبلغ پیش‌پرداخت هم آنقدر بالا هست که از توانایی هرکسی برنیاید. به هر حال پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری از شرایط فروش ویژه نیسان آبی زامیاد با تحویل 30 روزه امروز 29 مهر 1403 بدست آورید.

فروش ویژه نیسان آبی زامیاد با تحویل 30 روزه امروز 29 مهر 1403

طبق وعده سایپا، متقاضیان نیسان وانت دوگانه‌سوز آپشنال رادیال SVD از روز سه‌شنبه، 1 آبان 1403 تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند در این طرح شرکت کنند.

قیمت نیسان آبی دوگانه‌سوز 629 میلیون و 700 هزار تومان است که متقاضی ابتدا باید مبلغ 436 میلیون و 800 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخا به حساب شرکت واریز کرده و مابقی بهای خودرو را با اقساط 200 میلیون تومانی در 12 ماه بپردازد. برای خرید اقساطی نیاز است متقاضی 3 فقره چک 4 ماهه را به شرکت تحویل دهد. سود اقساط 23 درصد بوده و خودرو فقط با رنگ آبی به دست مشتریان می‌رسد.

موعد تحویل نیسان آبی همانطور که در عنوان خبر هم گفتیم، 30 روزه (یک ماهه) پس از تکمیل مدارک و پذیرش در سیستم فروش است.

فروش ویژه نیسان آبی زامیاد با تحویل 30 روزه امروز 29 مهر 1403

شرایط ثبت نام عمومی محصولات سایپا

به‌طور کلی شرایط ثبت‌نام محصولات سایپا شامل موارد زیر است:

  • ثبت‌نام آنلاین: تمامی متقاضیان باید از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت‌نام کنند. در صورت وجود مشکل یا ناتوانی در ثبت‌نام، مراجعه حضوری امکان‌پذیر نیست.
  • اولویت‌بندی: اولویت با افرادی است که قبلاً در طرح‌های فروش خودرو ثبت‌نام نکرده‌اند و خودرو در مالکیت خود ندارند. این شرط معمولاً برای جلوگیری از فروش خودروهای ثبت‌نام شده در بازار آزاد اعمال می‌شود.
  • پرداخت وجه: در اکثر طرح‌ها، شرایط پرداخت نقدی و گاهی اقساطی وجود دارد. برای تکمیل ثبت‌نام، متقاضی باید در مهلت مشخص وجه اولیه را پرداخت کند.
  • مدارک مورد نیاز: متقاضی باید دارای کارت ملی و شناسنامه معتبر و مدارکی برای اثبات محل سکونت باشد.
  • به‌روزرسانی اطلاعات: برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند ثبت‌نام، کاربران باید قبل از آغاز فروش، اطلاعات شخصی خود را در سامانه به‌روزرسانی کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
  • شرایط سنی: حداقل سن متقاضیان معمولاً 18 سال است.
  • شرط داشتن گواهینامه: شرط داشتن گواهینامه چند پیش توسط دیوان اداری به طور کلی برای همه محصولات خودروسازان برداشته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نیسان آبی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir